Huur boiler opzeggen | Eneco Community
vraag

Huur boiler opzeggen

• 17 februari 2019
  • 9 reacties
  • 551 Bekeken

• Doet lekker mee (level 6)
  • 5 reacties
Beste medewerker van Eneco,

Via de telefoon is mij minstens een maand geleden beloofd het huurcontract van de boiler op te zeggen. Dit zou bevestigd worden per e-mail maar dit is tot op heden niet gebeurd.
Op 11 feb 2019 heb ik via Messenger een aantal berichten verstuurd. Ook zonder een enkele reactie. Hopelijk nu wel een reactie via jullie forum.

Mijn vader is op 18 december 2018 overleden en nu ben ik eigenaar van zijn appartement. Deze wordt begin maart 2019 verkocht en dus moet het huurcontract van de aanwezige boiler worden omgezet naar de nieuwe bewoners.

Graag verneem ik van u wat u van mij nodig hebt om dit te kunnen bewerkstelligen.

Ook heb ik het huidige contract nodig voor de verkoop vh appartement. Kunt u mij deze mailen naar t emailadres van mn vader?

Bij voorbaat dank.

Vriendelijke groet,
Maurits van B.

Ps. Ik zet nu expres geen persoonsgegevens in dit bericht. Dat heb ik via Messenger wel gedaan.

9 Reacties

Hoi Maurits,

Ik denk ff met je mee.
Is er niet een overnameformulier ter sprake gekomen?
Voor zover ik weet kan bij het passeren van de acte dit formulier opgemaakt worden.
Hoewel het in jouw situatie lastig is; jij bent formeel nu eigenaar maar een contract heb je niet.
Terecht zeg je: ik heb nog geen bevestiging opzegging gehad.

Heb je ook contact gehad met Eneco Installatie bedrijven?
Reputatie 7
Badge +2
Beste @Marnixw

Welkom op het forum. Aller eerst gecondoleerd.
Graag kijk ik voor je wat ik kan betekenen. Kan je mij een privébericht sturen met de gegevens van je vader ?

Groeten Chantal
Beste @ChantalS,

Ik heb je eergisteren een privé bericht gestuurd.

Ik verneem graag van je.

Vriendelijke groet,
MMaurits
Beste @ChantalS,

Het is nu meer dan een week geleden dat mij beloofd werd dat het huidige contract samen met het overnameformulier gemaild zou worden, maar tot op heden heb ik niets ontvangen van Eneco.

Als ik deze week niet het huidige contract krijg dan kan ik ook geen energielabel op tijd meer aanvragen. Deze is tegenwoordig wettelijk verplicht om aan te leveren als verkoper aan de koper.

Ik verneem graag spoedig van je.

Mvg, Maurits
Reputatie 7
Badge +2
@Marnixw

Je hebt zojuist een privébericht van mij ontvangen. Ik ga in ieder geval voor je aan de slag.

Groeten Chantal
Ok dank @ChantalS
Beste @ChantalS,

Ik heb noch per post noch per mail het contract van de boiler gekregen.

Kun je ajb dit nagaan en mij terugkoppeling geven? Ik heb hem uiterlijk woensdag 6 maart nodig zodat ik nog op tijd het energielabel kan aanvragen voor de notaris. Anders kan ik t appartement niet verkopen.

Ik verneem graag spoedig van je

Mvg, Maurits
Reputatie 7
Badge +2
@Marnixw

We hebben een overnameformulier verzonden naar het adres waar de boiler hangt. Dit moet voldoende zijn om een energielabel aan te vragen voor de notaris. Mocht je daar niets ontvangen hebben dan vernemen we het graag.

Groeten Chantal
Ik ga t proberen aan te vragen @ChantalS. Dank so far

Reageer