huur boiler | Eneco Community
vraag

huur boiler

• 19 juni 2014
  • 1 reactie
  • 1103 Bekeken

4 weken geleden contact opgenomen met Eneco nav onterechte facturatie van een huurboiler. Na enige speurwerk zelf er achter gekomen dat dit als sinds 2009 onterecht wordt gefactureerd. Nummer doorgekregen van installatiebedrijf..uitgelegd. Verzoek gekregen het verhaal per mail naar ze op te sturen. Diezelfde middag gedaan. 2 weken later een mail terug met excuses voor late reactie. We gaan de bedragen crediteren vanaf de datum waarop zij een mail hebben gestuurd naar mij. Creditering zou dan binnen enkele weken plaatsvinden.
Omdat ik graag wilde weten hoeveel het totaal bedrag zou zijn en wanneer wij het geld konden verwachten gelijk een mail terug gestuurd met deze vragen en met het verzoek de begindatum van creditering te zetten op de datum van mijn eerste mail (en dus niet de datum van de mail die het installatiebedrijf heeft gestuurd, immers daar zitten 2 weken tussen).
Inmiddels 2 weken verder en nog geen reactie op mijn laatste mail. Geprobeerd te bellen met de persoon die mij de mail heeft gestuurd maar krijg continu een ingesprektoon.
Vervolgens een vraag online aan eneco gesteld. Waarop ik een dag later netjes een mail terug krijg waarin gevraagd wordt naar de naam van de persoon die mij de mail heeft gestuurd. Direct de naam per mail doorgegeven...en nu...geen reactie meer..Ik begrijp dat er vast meer klanten zijn die vragen hebben en het dus wellicht druk is maar als je al 4 weken hiermee bezig bent, je geen gehoor krijg als je belt, er blijkbaar geen dossier is aangemaakt (anders had men de naam niet hoeven navragen lijkt mij) dan wordt het toch wel heel vervelend

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hallo DVklant,

Bedankt voor je bericht en welkom hier op het forum.

Ik kan me voorstellen dat je het te lang vindt duren. De klantenadministratie van het installatiebedrijf heeft momenteel een achterstand waardoor de beantwoording wel 3 tot 4 weken kan duren. Dat is natuurlijk een erg ongewenste situatie en er wordt hard aan gewerkt om die achterstand in te lopen. Als je antwoord per e-mail liever niet langer afwacht, kun je het beste bellen met 088-8955000 (optie 4, dan 3). Waarschijnlijk kan er dan direct antwoord op je vraag worden gegeven.

Ik ga ervan uit dat je op die manier wel snel verder wordt geholpen.

Groet, Kelly

Reageer