Home

Vraag: Huur boiler

S.L. Koper Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten S.L. Koper heeft ontvangen van andere leden.

1 kilowatt
Reacties: 1

16 mei 2017, 15:43

Beste eneco,

Sinds ik samen woon met mijn vriend, zijn wij samen aan het kijken naar onnodige kosten. Een boiler van 80 liter is echter te klein voor 2 en dat is een probleem. Toen was ik nieuwsgierig naar de gemaakte kosten en wat het ons moet kosten als wij de huur willen opzeggen. Ik ben enorm geschrokken moet ik echter zeggen. Dat ding hangt maar een beetje en is binnen 3 jaar 2012 : 8.70 van 2013 naar 10.70 van 2015 naar 11. 20 omhoog gegaan. SCHANDALIG! dezelfde boiler. Nooit gedoe mee gehad, want ja met zo weinig onderdelen hoe kan er dan ooit iets kapot aan gaan. Maar goed maakt niet uit. Daardoor zie ik het positief in dat we dus genoeg hebben afgelost en geen achterlijk bedrag van 720(afronden huurcontract) of 750 euro (overkopen) hoeven te betalen. Want wij hebben namelijk al sinds 19.12.12 435.90 cent afgelost. Er vanuit gaande dat van 2015 tot 2017 de huurprijs NIET omhoog is gegaan. Het lijkt mij dan echter ook heel erg logisch dat wij geen 720 of 750 euro gaan betalen en eisen hierom een tegemoetkoming. Zoals jullie dieven omgaan met klanten is gewoon geldklopperij en hier is geen excuus voor. Graag tot snel, en met een goede oplossing.
Resultaten 1 tot en met 2 van 2
  • Brandje

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Brandje heeft ontvangen van andere leden.

500 terawatt
    Reacties: 28898
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

16 mei 2017, 16:12

Zoek eens op boiler hier op het forum; bel het daar genoemde telefoonnummer en ga met hen in de slag!
    Groet Ton; Toon® v.4.5.X; Toon® Veldtester & Innovator; PV1920W; Opwek p/j 1700kWh; 6 Sl. Stekkers scènes via Triggi; 4 Rookmelders; 12 Hue
  • S.L. Koper Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten S.L. Koper heeft ontvangen van andere leden.

1 kilowatt
    Reacties: 1

16 mei 2017, 16:14

Bedankt! Ga ik doen!

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)