Gezocht: elektrische boiler klanten! | Eneco Community

Gezocht: elektrische boiler klanten!

• 19 april 2018
  • 10 reacties
  • 1060 Bekeken

Reputatie 7
Badge +5
Beschik jij over een elektrische boiler voor je bad- en douchewater én ben je woonachtig in de regio Rotterdam/Den Haag? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Hoe beter kan je je nieuwste innovaties testen, dan bij je klanten zelf? Daarom sturen we graag twee boiler experts langs die een half uurtje van je tijd in beslag nemen om iets uit te testen. Maak je overigens geen zorgen; je boiler blijft zo spik en span als hij nu is. Wat staat ertegenover? Een VVV-bon van €25 als dank voor het gebruik van je boiler en je tijd uiteraard.

Heb jij daar wel oren naar (max 5 klanten)? Laat het dan weten in een reactie hieronder en wij nemen contact met je op.

Alvast bedankt!

Reageren op dit topic is niet mogelijk. Heb je een vraag? Maak dan een nieuw topic aan.

10 Reacties

Reputatie 1
Badge +2
Je mag bij mijn langs komen hoor, maar ik heb geen huur boiler maar een boiler in eigendom
Reputatie 7
Badge +5
@aadje

Top, we nemen contact met je op!
hoi ik heb een huur boiler van Eneco
en deze is wel aan vervanging toe
dus laat maar komen twee boiler experts
Reputatie 7
Badge +5
@A.E.M. Boers

Leuk dat je geïnteresseerd bent! Het bezoek staat verder wel los van enig onderhoud aan of vervanging van je boiler. Was dit al duidelijk voor je?
Reputatie 7
Badge +9
Beetje jammer dat ik geen electrische boiler heb. Was jij anders gekomen @DeniseMR ? ?

(grapje)
Reputatie 5
Badge +2
Jammer dat er geen GIFjes meer kunnen op het Forum, @mAiden 😉
Reputatie 7
Badge +9
Jammer dat er geen GIFjes meer kunnen op het Forum, @mAiden ;-)
Hahaha, inderdaad @VincentN !
Ik kon hem niet laten.
Zie net deze forum post pas, zou graag mee willen doen als er nog een plekje is! Woonachtig in Den Haag en will graag een boiler oplossing…
Reputatie 5
Badge +2
Hi @svenpaardekooper,

Welkom op de Community!

Ik ga voor je na of dit nog loopt, het is alweer even geleden ;-)

Zodra ik meer weet kom ik bij je terug hier over.

Groet, Vincent
Reputatie 7
Badge +5
@svenpaardekooper

Super bedankt voor je interesse, maar we hebben inmiddels genoeg deelnemers bezocht. Better luck next time! ;-)

Groet, Denise