Geiser werkt niet meer | Eneco Community
beantwoord

Geiser werkt niet meer

• 2 februari 2016
  • 52 reacties
  • 3276 Bekeken

Toon eerste bericht

52 Reacties

Ik heb ook vandaag gevraagd waar mijn contract bleef, van uit deze basis hoort het te gaan.

Dan word de geiser gekeurd, afkeuring dan word er ook geen gesloten geiser geplaatst. Daarbij ben ik door hoge hand van de woningbouw bezocht. Afvoer naar balkon of galerij is geen optie voor de woningbouw dus dan blijft erover een geiser plaatsen of een elektrische Boiler/Aqua Safe. Maar ik zit nu al lang genoeg met koud water!!!!!

Nu heb ik antwoord gehad van Eneco dat ze ermee bezig zijn geweest en de persoon die daar verder mee gaat is 2 dagen vrij en pas Zaterdag er weer.

Daarna heb ik Dhr Taal Hoofd beleid en uitvoering van de woningbouw gebeld deze wil dat voor het weekend het contract er ligt, heb in bijzijn van colega toch warm water moeten pakken maar de melder ging na een minuut of 5 af en deze ligt dan 12 meter verder. Combi ketel is niet mogelijk we hebben blok verwarming. Nu alles uitgeschakeld.
Reputatie 7
Badge +7
als het niet veilig is dan is het logisch dat ze de zaak uitschakelen.
maar zit jij met de gebakken peren.

wie gaat nu de aanpassingen verzorgen/betalen ?
voordat Eneco of andere leverancier een warmwater toestel ophangt.
let ook op voor langlopende contracten !

zover ik van rijswijk wonen gehoord heb zie mijn vorige post
passen ze de boel aan

"Rijswijk Wonen streeft ernaar om uiterlijk eind 2018 alle woningen die momenteel nog een geiser hebben, te voorzien van een individuele warmwatervoorziening zoals een combiketel of een collectief warmwatersysteem."

dus huur je ergens anders een nieuwe warmwater voorziening zit je mss over enkele jaren
als de wbv aan de slag gaat.
vast aan een lang lopend contract voor je boiler of wat dan ook
wat je alleen maar kan afkopen kassa.

Reageer