geiser | Eneco Community

geiser

• 7 januari 2019
  • 14 reacties
  • 294 Bekeken

• Heeft er veel zin in (level 7)
  • 8 reacties
geiser is alleen opgehaald niet verwijderd gaarne de 50 euro terugstorten

14 Reacties

Reputatie 5
Badge +1
@Rikapo

Welkom op de Eneco community. Ik kan me voorstellen dat het raar klinkt dat we verwijderingskosten in rekening brengen voor het alleen ophalen van de geiser. Bij het ophalen/verwijderen van een huurapparaat brengen wij verwijderingskosten in rekening, behalve bij open toestellen (sommige geisers). De verwerkingskosten worden wel in rekening gebracht. Onder de verwijderingskosten verstaan we de kosten van retournering van de geiser. Het maakt dus niet uit of deze nog aan de muur hangt, of reeds gedemonteerd is. Dit is ook omschreven in de voorwaarden.

Groet,

Tina
Ik heb de voorwaarden die u heeft opgestuurd gelezen daar staat niets in over de kosten waar het over hebben gr.k.pons
Ik heb de voorwaarden die u heeft opgestuurd gelezen daar staat niets in over de kosten waar het over hebben gr.k.pons
Gaarne uitleg van u wat betreft de voorwaarden ik kan het niet vinden
Reputatie 5
Badge +1
@Rikapo

Je kan informatie over de kosten hier terugvinden Eneco Tarievenregeling voor Verhuur van Apparaten . Voor alle andere voorwaarden kan je terecht op onze site https://www.eneco.nl/voorwaarden

Groet,

Tina
Waar kan ik in de voorwaarde vinden dat ik 100 euro moet betalen voor ophalen en verwijderen v.d deiser
Reputatie 5
Badge +1
@Rikapo

Betreft de opgehaalde geiser een open of gesloten toestel? Bij gesloten toestellen worden de verwijderingskosten wel in rekening gebracht namelijk. Voor vragen over de factuur adviseer ik je contact op te nemen met de Klantenservice.
Er staat in de voorwaarde 50 euro verwijderinskosten dus geen 100 euro
Ben het helemaal met u eens. Wij krijgen ineens 250,- in ons schoenen geschoven voor het ophalen van een boiler. De boiler hoeven ze niet te verwijderen, maar nee Eneco zegt dat we gewoon 250,- moeten betalen. Gebaseerd op wat. Als ik de klantenservice bel krijg ik ook te horen dat het erg hoog is. Er staat toch duidelijk in de voorwaarden dat 250,- maximaal is aan de hand van hoelang ze bezig zijn met demonteren. Dit is niet het geval dus waarom betalen?
Wanneer krijg ik antw. Op mijn vraag ik.nr11426113
Reputatie 7
Badge +6
@Rikapo

Ik kom hier morgen bij je op terug, ik moet het een en ander nagaan voor je bij een andere afdeling, daar brandt momenteel geen licht.😊
Fijn dat je er aandacht aan schenkt tot morgen
Reputatie 7
Badge +6
@Rikapo

De verwijderingskosten voor het ophalen van een geiser bedragen in totaal 50 euro zoals je in de tarievenregeling kunt zien bij punt 3. Tevens worden er 50 euro aan verwerkingskosten in rekening gebracht voor het beëindigen van het contract, zoals beschreven bij punt 2.
Ben erg teleurgesteld in de afwikkeling deze kwestie

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen