Gefactureerd voor een huur geiser die ik niet heb | Eneco Community
beantwoord

Gefactureerd voor een huur geiser die ik niet heb

• 17 augustus 2017
  • 1 reactie
  • 403 Bekeken

Ik had al een keer een brief gekregen voor onderhoud van deze spookgeiser, maar die had ik terug gestuurd met het antwoord dat ik helemaal geen geiser heb.

Ik heb eens een keer goed op mijn jaarnota gekeken van vorig jaar en ik zie dus dat ik betaal voor een geiser. Dus terug kijkend op al mijn vorige jaarnota's tot 2012, heb ik dus elk jaar betaald voor iets wat ik niet eens heb! Kan iemand mij hiermee helpen?
icon

Beste antwoord door EvavdZ 17 augustus 2017, 09:08

@Mildoe,

Welkom op onze Community en bedankt voor je bericht.

Goed dat je dit probleem bij ons meldt. Uiteraard is het niet de bedoeling dat je betaalt voor een product dat je niet gebruikt. Eneco Installatiebedrijven is verantwoordelijk voor alles wat met een huurapparaat te maken heeft, mijn advies is om even met hen te bellen. Je bereikt de betreffende afdeling op 088 - 895 5000. Mijn collega's helpen je graag verder.
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +4
@Mildoe,

Welkom op onze Community en bedankt voor je bericht.

Goed dat je dit probleem bij ons meldt. Uiteraard is het niet de bedoeling dat je betaalt voor een product dat je niet gebruikt. Eneco Installatiebedrijven is verantwoordelijk voor alles wat met een huurapparaat te maken heeft, mijn advies is om even met hen te bellen. Je bereikt de betreffende afdeling op 088 - 895 5000. Mijn collega's helpen je graag verder.

Reageer