Geen contact over onderhoudscontract | Eneco Community
vraag

Geen contact over onderhoudscontract

• 12 januari 2016
  • 19 reacties
  • 1123 Bekeken

• Komt hier vaker (level 8)
  • 10 reacties
Waarom neemt Eneco geen contact met mij? Ben nu meer dan een jaar bezig. De email pagina werkt niet goed. Waarom wordt geen onderhoudsservice uitgevoerd bij de Huur CV ketel? In 2015 is niemand langs geweest.

19 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Beste V. NYKL,

Welkom op de Community! Onze excuses dat dit zolang duurt. Wil mij een privébericht versturen met het telefoonnummer waarop je te bereiken bent? En eventueel een toelichting.

Groet, Audrey
Beste Audrey,
mijn tel.nummer is en voor niet anonieme bellers .
Mijn contract is vorig jaar in juni afgelopen en waarschijnlijk stilzwijgend verlengd. Wat ik dus niet wilde en daarom nam ik via email contact zonder enige reactie daarop. De Email pagina functioneert niet goed denk ik omdat ik gisteren weer geprobeerd heb om een mail te sturen en er komt geen bevestiging van ontvangst. Gisteren wilde ik doorgeven dat er geen onderhoud op de huur CV ketel is gepleegd in 2015. Ik hebproblemen met gehoor dus gebruik ik liever email dan telefoon. Maar iets doorgeven is dus onmogelijk vandaar dat ik op deze forum ben gaan zitten.
Groet, Vladimir
Hi Vladimir,

Dit is een openbaar forum, iedereen ziet nu je gegevens die je geplaatst hebt, wel leuk om te zien dat je vlak bij mij woont haha..
De wereld is soms klein
Reputatie 5
Badge +3
Beste V. NYKL,,

Ik heb je telefoonnummer verwijderd 😉 Dit voor de privacy. Ik zorg ervoor dat mijn collega van Eneco Installatiebedrijven zo snel mogelijk contact met je opneemt.

Groet, Audrey
Betse Audrey,

bedankt voor het bemiddelen, ik hoop dat ik binnenkort wat hoor.

Groet, Vladimir
Beste Audrey,
nog steeds niets van Eneco vernomen. Zo kan een bedrijf met zijn klanten toch niet omgaan. Echt belachelijk. Ik gaf als voorkeur mijn mobielnummer omdat ik anonieme bellers niet opneem. En anders heb ik nog een email adres. Hoe moeilijk kan het zijn!
Groet, Vladimir
Hallo AUDREY,

Kan je ook zorg voor mij dat jouw collega van Eneco Installatiebedrijven zo snel mogelijk contact met mij opneemt ivm Onderhoudsbeurt van mijn CV ketel? Ik kan ze telefonisch niet bereiken..mvg C.K
De CV onderhoud is kennelijk stilzwijgend veranderd van 1x per jaar 1x per twee jaar. Leuk zo contract, zal ik nu ook minder betalen?
Mvg, Vladimir.
Reputatie 7
Badge +6
Beste C. Kirova,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht, ik heb het gevraagd aan ons installatiebedrijf om contact met je op te nemen.

Groet,

Folkert
Beste Folkert,
zou je ook voor mij kunnen zorgen dat men contact met mij opneemt> Den meer dan een jaar bezig om in contact te komen omtrent mijn contract. Men is niet in staat om een overzicht te sturen over de wijziging in juni 2015. Ik heb mijn mobielnummer al gegeven, mijn email adres maar nog steeds geen bericht of telefoon. Of moet ik het via Radar soms aanvragen? Echt belachelijk hoe Eneco met klanten omgaat.
Vladimir
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Vladimir,

Bedankt voor jouw bericht. Jeetje, meen je dat nou? Vervelend dat het zo loopt! Ik neem hierover graag contact voor je op met Eneco Installatiebedrijven. Kun je aangeven welk overzicht je precies wilt ontvangen?

Groet,
Mike
Beste Mike,
ik wil graag schriftelijk de wijziging van mijn contract per juni 2015 (wanneer mijn contract eindigde) ontvangen. Ik heb totaal geen overzicht van wat er toen gebeurd is omdat mijn verzoeken om de oude contract niet te prolongeren niet werden beantwoord. Ik weet nu geen voorwaarden voor mijn verbintenis met Eneco. Ik weet eigenlijk helemaal niets alleen dat ik maandelijks betaal.
Ik hoop dat u met mij eens bent dat het van de zotte is dat ik om deze dingen via een forum moet vragen. Ik hoop nu snel iets te vernemen.
Groet, V. Nykl
Reputatie 7
Badge +6
@V. NYKL

Ik heb onze installatiebedrijven op de hoogte gesteld van je berichten. Ze nemen op korte termijn contact met je op.
Dat hoop ik van harte, dank voor de bemiddeling. Het mag schriftelijk of per email. Anonieme telefoontjes nemen wij namelijk niet op maar dat heb ik ze al vaak laten weten.
Reputatie 7
Badge +6
@V. NYKL

Op 1 juli 2015 ben je overgegaan op een variabel tarief met een maand opzegtermijn.Dit is een vraag die onze installatiebedrijven niet voor je kan beantwoorden. Je hebt ook nog een vraag over je onderhoudscontract neem ik aan, deze laat ik beantwoorden door mijn collega's.
Ik heb niets via papier, e-mail of telefoon gekregen waaruit blijkt dat ik overgegaan ben. Wat de onderhoudscontract betreft heb ik tijdens het contract afsluiten een jaarlijkse controle van de CV aangeboden gekregen. Dat werkte 2 of 3 jaar en sindsdien moest ik om gaan bedelen. Nu blijkt dat Eneco overgegaan is op tweejaarlijkse onderhoud zonder dat ik gevraagd ben. Dat beschouw ik als eenzijdige afbreuk op voorwaarden van het contract zonder mijn medeweten. Dat is niet alleen niet netjes maar met minder onderhoud wil ik dus ook minder betalen lijkt mij op zijn minst toepasselijk.
Reputatie 7
Badge +6
@V. NYKL

Wat betreft je contract dit gaat na de einde looptijd altijd over naar een variabel tarief zonder vaste looptijd, wanneer er niet opnieuw een contract wordt afgesloten. Dat staat ook in de contracten die wij afsluiten met onze klanten. Wel sturen wij voor het einde van de looptijd altijd een nieuwe aanbieding. Dit is een afspraak om ook de consument te beschermen wanneer wij het contract zouden beëindigen en je zou je niet aanmelden bij een nieuwe leverancier of voor een nieuw contarct loop je immers het risico om afgesloten te worden.
Ik heb geen aanbieding gehad, gewoon niets. Ik weet niets alleen dat ik energie afneem en ik betaal geld voor. Verder geen informatie.

Reageer