Geen bevestiging van opzegging beëindiging huurboiler. | Eneco Community
vraag

Geen bevestiging van opzegging beëindiging huurboiler.

  • 22 januari 2019
  • 3 reacties
  • 200 Bekeken

Badge
  • Liefhebber (level 10)
  • 10 reacties
Ik probeer als sinds 6 december de huur van een antieke elektrische waterboiler op te zeggen.
De eerste keer dat ik belde zei de medewerkster dat zij het in orde zou maken, toen ik een klein maandje later weer belde zei een andere medewerkster dat er een protocol voor was en stuurde mij een pdf-je dat ik zelf moest uitprinten en invullen en dit heb ik opgestuurd. Nu heb ik nog steeds geen bevestiging gekregen van de opzegging. Hoe lang gaat dit duren? Waarom kan ik wel een abonnement aangaan over de telefoon maar als ik iets wilt opzeggen worden er allerlei obstakels opgeworpen?

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@GNHC

We hebben je formulier in goede orde ontvangen. Door dat het erg druk op de afdeling die dit moet verwerken is verwacht ik dat je over ongeveer 4 weken bericht van ons krijgt. Mijn excuses dat dit nog even gaat duren!

Groet,

Folkert
Badge
Ik heb er een slecht gevoel over...
Reputatie 7
Badge +6
@GNCH

Ik heb gevraagd aan de betreffende afdeling om dit met spoed op te pakken voor je. Ik heb vorige keer niet goed gekeken voor je en je brief was gekoppeld aan de verkeerde afdeling. Mijn fout🙄

Reageer