Geef de situatue aan ons door | Eneco Community
vraag

Geef de situatue aan ons door

• 8 november 2017
  • 3 reacties
  • 728 Bekeken

Ik heb een brief, getekend door ene Cees de Haan van Eneco Installatiebedrijven ontvangen.

Daarin staat dat ik een geiser heb die onderhoud nodig heeft. Deze informatie staat ook in het engels. (Ik heb helemaal geen geiser en ok mijn cv-ketel is van een andere merk dan genoemd).

Verder lees ik dat ik nog geen contract heb en of ik het bijgevoegde huurcontract en machtigingsformulier ingevuld terug wil sturen.

De brief is "aan de bewoners van" geadresseerd, wat ik een beetje raar vind aangezien dat Eneco mijn naam weet. Verder is het zo'n beetje raar geprint, met een laserprinter en niet in het midden van de pagina. Ik vind het verdacht.

Ik ga op dat brief niet reageren, maar vraag ik me af of iemand toevallig ook zo'n brief heeft ontvangen

3 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hoi Miquel,

Goed dat je hier zo scherp op bent! Ik ga graag na of deze brief afkomstig is van ons installatiebedrijf.
Kun je er misschien een foto van posten? Uiteraard zonder je adres erop.

Groet, Kelly
Hallo Kelly,

Dank voor de reactie. Hieronder de eerste pagina van de brief.
Reputatie 5
Badge +3
Hoi @Miguel,

Bedankt voor jouw bericht en de bijgevoegde afbeelding. Ik kan je bevestigen dat de brief inderdaad van Eneco Installatiebedrijven afkomstig is. Voor een juiste afwikkeling raad ik je aan één van de twee geboden opties in de brief te kiezen. Je kunt jouw keuze zoals aangegeven kenbaar maken via het telefoonnummer, per post of via het opgegeven e-mailadres uit de brief.

Groet,

Rodney

Reageer