Gasdruk te hoog | Eneco Community
beantwoord

Gasdruk te hoog

• 26 september 2018
  • 1 reactie
  • 410 Bekeken

Tijdens de installatie van een nieuwe ketel, heeft de installateur de gasdruk gemeten. Deze behoort tussen de 30/35 m,ilibar te zijn. Echter bij ons is 50 millibar gemeten en kan stortingen veroorzaken op mijn apparatuur .
ik kies voor dit probleem via deze weg, omdat ik op dit moment in het buitenland verblijf en zie geen mogelijkheid, ( Eneco bied geen mogelijkheid, deze klacht per email aan te geven ), om Eneco te benaderen via email contact. Bellen is geen optie omdat ik dan minstens meer dan 30 minuten aan de telefoon moet blijven hangen, tegen mobiel tarief buitenland bellen !!
icon

Beste antwoord door VincentN 26 september 2018, 13:07

Goedemiddag @L. Leder,

Welkom op de Community van Eneco!

Jouw vraag komt mij niet direct bekend voor helaas. Ik zou je willen aanraden om dit juist bij je netbeheerder voor te leggen.
Zij gaan hier over en kunnen je wellicht vertellen waarom dit is en of hier wat aan gedaan kan worden.

De netbeheerder in jouw woonplaats is Stedin;
www.stedin.net

Groet, Vincent
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +2
Goedemiddag @L. Leder,

Welkom op de Community van Eneco!

Jouw vraag komt mij niet direct bekend voor helaas. Ik zou je willen aanraden om dit juist bij je netbeheerder voor te leggen.
Zij gaan hier over en kunnen je wellicht vertellen waarom dit is en of hier wat aan gedaan kan worden.

De netbeheerder in jouw woonplaats is Stedin;
www.stedin.net

Groet, Vincent

Reageer