"ff eneco bellen...." | Eneco Community

"ff eneco bellen...."

• 17 november 2015
  • 2 reacties
  • 270 Bekeken

Vanmorgen belde ik naar Eneco ivm een defect van mijn vloerverwarmingssysteem. Ik wil het na veel ellende laten vervangen.

Na 3 verschillende telefoonnummers gekregen te hebben, kreeg ik einde van de dag te horen dat Eneco dit niet vervangt.
Niks ten nadelen van de telefonistes, die staan je keurig netjes te woord en doen hun best voor je! Maar de personen die hier overgaan, komen bij mij wel zeer makkelijk over!

Het komt hier op neer. Ik woon in een appartementencomplex, tussen huurders en kopers. Bij de huurders is het 1 en ander vervangen omdat het een heel slecht systeem is waar je regelmatig een storing mee hebt. Vandaar dat Pre wonen er wat aan gedaan heeft ivm de kosten neem ik aan.

Maar ik als particulier, die er dus gewoon voor gaat betalen, wat ik overigens niet erg vind, kunnen ze niet helpen?
Dit terwijl jullie er ook regelmatig bij zijn geweest om een storing te verhelpen (zie foto's) In het verleden had ik er een loodgietersbedrijf bij die failliet is gegaan, Eneco heeft het toen overgenomen! Ook jullie hebben er wel is een knop afgehaald om hem weer aan de praat te krijgen en nu geven jullie niet thuis.
Het is dat dit een koopwoning is een appartementencomplex met een contract van Eneco, anders konden jullie van mij aan het lachgas!

Jullie wisten mij wel te vinden toen de thermostaat stuk was van mijn voorziening.. 1100 euro bij betalen! Ook toen zijn jullie daarna langs geweest om te repareren!

Nu maar hopen dat er ook een concurrent mee leest om de unit te repareren of te vervangen!

Ik ga ervan uit dat jullie begrijpen dat ik dit een zeer slechte service vind!

2 Reacties

Reputatie 7
Badge +7
beste @ NicoadK
heb je niet ergens een onderhouds contract voor dit systeem ( ik zou zeggen bij Eneco)???
als dit stadswarmte betreft en je geen eigen c.v.ketel hebt.

of is er een vve die het een en ander regelt bij onderhoud/problemen?

mvg,
jan
Hallo Jan,
Bedankt voor je antwoord.
Toen wij 10jr geleden dit nieuwbouwapp. Kochten, bleek vanaf begin af aan dat het systeem niet goed was. Relematig een loodgieter erbij gehad die de boel onderhield. Na het failliet gaan van dat bedrijf heeft ongeveer 5jr geleden Eneco het overgenomen. Een onderhoudscontract kan je niet afsluiten.
Ik heb geen stadsverwarming. Het telefoonnummer heb ik van de woningbouw/VVE gehad.
Het probleem moet bekend zijn bij Eneco, alleen zij hebben geen oplossing voorhanden.

mvg,
Nico

Reageer