Ik hou zeer regelmatig de standen bij, echter bemerk ik dat de stand nu nog harder gaat als voor het gaslek
Ik heb aan de monteur gevraagd of hij de cv ketel, en dat is een Remeha Selecta zuiniger af wilde stellen, dit omdat ik een vrouw ben en er echt geen verstand van heb
Nu is het gaslek wel weg, eerst sprong de ketel aan om de 9 uur, en nu om de 5 uur, ik denk zoals ik hier vaker lees dat het dan om het tapwater gaat
Ik heb geen slimme meters
De stand loopt wel niet veel op maar om de 5 uur pakt de gasmeter nu wel 53 liter gas, dus de rode cijfertjes gaan om de 5 uur met 53 omhoog
Ik heb tot op heden nog geen gebruik gemaakt van de cv
Wat zouden jullie doen weer bellen of het maar zo laten, zelf instellen kan ik het niet, ik heb zeer en zeer slecht zicht en ben veels te bang dat ik iets verkeerd doe
Voor de monteur deed ik 3 dagen met een kuub gas, nu moet ik uitkijken dat ik er 2 dagen mee haal, en op deze manier gaat mijn gasstand ineens hard
Graag advies wat jullie nu zouden doen
Met een vriendelijke groet
Beste antwoord door Brandje
Als wij met onze zuinige Intergas 10,5 uur overdag stoken, dan gebruiken we nu ongeveer 3 m3.
Dus ik zou zeggen dat je nu zeer zuinig met je gas omgaat.
Twee keer per dag is dus 100 liter, dat kan je 10 dagen dus volhouden voor je 1m3 hebt verbruikt a 60 eurocent.