Einde onderhoudscontract | Eneco Community
vraag

Einde onderhoudscontract

• 21 januari 2019
  • 3 reacties
  • 109 Bekeken

Hallo,

Ik word heel verdrietig van de communicatie van Eneco en Eneco Installatiebedrijven. Op veel e-mails heb ik de afgelopen maanden helemaal geen reactie gehad. Daarnaast worden afspraken niet nagekomen. Geiser opgezegd in november, toegezegd dat deze in december verwijderd zou worden en nu pas begin januari verwijderd. Vervolgens wordt wel weer de termijn van januari afgeschreven, terwijl mij 2 keer telefonisch is verzekerd dat dit niet zou gebeuren. Heb het zelf teruggestorneerd maar ik zou heel graag eindelijk eens bericht van jullie ontvangen dan mijn contract per 1 januari 2019 beëindigd is en er geen incasso’s meer worden afgeschreven!

3 Reacties

Reputatie 6
Badge +1
@Enecodrama

Welkom op de community. Ik kan me voorstellen dat je hier verdrietig van wordt. Het is in dit geval niet echt soepel verlopen. Een leerpunt voor ons. Excuses hiervoor. Ik zie een eindnota klaarstaan waar de huur voor de geiser per 1 januari 2019 is beëindigd. Het termijnbedrag van januari 2019 was bij ons nog niet gestorneerd en wordt door ons teruggestort.

Zal ik een kopie van de eindnota naar je toe mailen? Of wacht je de post af?

Groet,

Tina
Hallo TinaC,

Ik heb toevallig vanochtend de eindnota ontvangen, waarin dat inderdaad staat. Het lijkt mij wel handig als jullie het geld niet terugstorten anders krijg ik straks weer een factuur (het is gisteren wel degelijk gestorneerd. Zou je dat kunnen verzorgen?

Alvast bedankt
Reputatie 6
Badge +1
@Enecodrama

Het is al opgelost zie ik. Termijnbedrag van januari 2019 is gisteren gestorneerd. Het bedrag van de eindnota is daar nu mee verrekend en alleen het resterende bedrag wordt teruggestort.

Fijne dag.

Tina

Reageer