CV onderhoudscontract met gratis ketelcheck | Eneco Community
beantwoord

CV onderhoudscontract met gratis ketelcheck

• 18 februari 2019
  • 27 reacties
  • 1564 Bekeken

ik krijg een voorstel voor een gratis ketelcheck t.w.v. € 45 terwijl ik al een onderhoudscontract bij Eneco voor mijn cv heb.
icon

Beste antwoord door TinaC 17 mei 2019, 16:48

@jmroffel

Ik heb net met de planning van Roamler gebeld. Er is nu recentelijk een afspraak gemaakt voor 21 mei. Klopt dat? Oh ik lees het al. Graag horen wij dinsdag of ze zijn geweest want dit is niet de bedoeling.

Fijn weekend

Groeten, Tina
Bekijk origineel

27 Reacties

Badge +2
Ja dat klopt. zij hebben mij gebeld.
Reputatie 5
Badge +1
@jmroffel

Ik heb net met de planning van Roamler gebeld. Er is nu recentelijk een afspraak gemaakt voor 21 mei. Klopt dat? Oh ik lees het al. Graag horen wij dinsdag of ze zijn geweest want dit is niet de bedoeling.

Fijn weekend

Groeten, Tina
Badge +2
Ben vanmiddag gebeld voor een afspraak.
Ik zou allang gewoon een plaatselijk onderhoudsbedrijf genomen hebben.
Badge +2
@urgel nu een week verder ben ik nog niet gebeld voor een ketelcheck. Geen oproep gemist en Voicmail gezien. Niets van dat alles.
Badge +2
@Urgel ik laat het jullie weten.
Reputatie 6
Badge
@jmroffel

Het moet niet gekker worden😱! Er is zojuist meteen gebeld met de planning om dit aan te kaarten. De belofte is nu gemaakt dat ze je volgende week gaan bellen voor een afspraak op 1 van de door jou aangegeven dagen. Wil je het ons laten weten als je opgebeld bent en bovenstaande belofte ook is nagekomen? Zo niet, dan kunnen wij daar meteen actie op ondernemen.

Groet. Urgel
Badge +2
Nog steeds geen nieuwe afspraak gemaakt met mij door de monteur.
Ik werk op woensdag en vrijdag thuis ben dan beschikbaar
Badge +2
Mee eens. De monteur is vandaag bij Roffel aan de deur geweest. Woont er toevallig ook een Roffel (zoon) aan de andere kant van Apeldoorn. Maar goed hij was niet thuis en wist ook van niks. zucht.
Reputatie 7
Badge +6
@jmroffel

Dit gaat ongekend vaak mis in jouw geval🙄 Ik ga dit intern aankaarten, dit is zeker niet de manier waarop dit hoort te gaan.
Badge +2
Weer geen resultaat. 5e keer. Gebeld zeggen dat de monteur geweest is terwijl ik gewoon thuis werk met zicht op de voordeur.

Pff. Ook aangegeven dat als mijn ketel nu kapot gaat dat het de verantwoordelijkheid is van Eneco.
Heb het contact afgesloten op 6 februari. Logischer wijs Feenstra afgezegd.

Roamler tech, de laatste kans. Aller laatste kans😡
Badge +2
Is woensdag 1 mei tussen 12 en 2
Reputatie 6
Badge
Hoi @jmroffel

Wat goed om te horen dat er nu een definitieve afspraak staat, maar nog niet geheel naar wens als ik het zo zie 😞. Laten we ervan uitgaan dat dit in de toekomst veel beter gaat lopen.

Groet. Urgel
Badge +2
Er is gebeld. De afspraak staat nu op 30-4 tussen 12 en 2. Benieuwd.
Reputatie 6
Badge +1
@jmroffel

Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Ik heb de planning gesproken en zij hebben mij aangegeven dat je afspraak nu voorrang heeft. Dat wil zeggen dat er contact opgenomen zal worden door de planning. Dan gaat mijn collega samen met jou kijken naar een eerdere mogelijkheid. Op een dag die jou uitkomt.

Groeten Chantal
Badge +2
@Urgel Helaas, worden de hobbels, Bergen. Heb al 5 keer aangegeven dat ik woensdag of vrijdag kan en iedere wordt op het laatste moment afgezegd. 😒🤢

Beste meneer/mevrouw,

U heeft een entreebeurtafspraak met ons ingepland staan op 26 april. Helaas kan deze afspraak niet doorgaan. Onze excuses voor dit ongemak. Wij hebben een monteur gevonden die op 30 april rond 10.00 uur bij u langs zou kunnen komen. Wij vernemen graag van u of dit ook voor u uit zou kunnen komen. U kunt dit laten weten door te reageren op deze mail of door te bellen naar onderstaand nummer. Alvast bedankt!

Met vriendelijke groet,

Support RoamlerTech
Reputatie 6
Badge
@jmroffel

Ik heb zojuist contact gehad met de planning en het volgende heb ik meegekregen; de monteur die vandaag bij je zou langskomen is inderdaad uitgevallen, wat je uitspraak over het inzetprobleem van medewerkers bevestigd. Dit neemt niet weg dat de ketel gewoonweg nagekeken moet worden. De planning gaat je vandaag terugbellen om samen tot een concrete afspraak te komen. Ik ga ervan uit dat hiermee de hobbels op de weg worden gladgestreken. Mijn excuses voor het ongemak 😥

Groet. Urgel
Badge +2
Dat klopt, dat er voor vandaag een afspraak was. Maar die is gisteren telefonisch afgezegd.😥
Reputatie 6
Badge
@jmroffel

Klopt het dat er voor vandaag een afspraak staat of dat de monteur zelf al is langs geweest?😁

Groet. Urgel
Reputatie 5
Badge +1
@jmroffel

Tot drie keer toe niet bezocht en nog geen CV check? Ik kan het me heel goed voorstellen dat je je zorgen maakt over de ketel. Het is niet de bedoeling dat de afspraken steeds worden afgebeld. Bedankt voor het melden. Ik ga hier morgen gelijk achteraan en kom hier bij je op terug.

Groeten,
Tina
Badge +2
Heb een CV onderhoudscontract aangevraagd bij Eneco. Ingangsdatum 1- april 2019.

Voor de gratis CV check ben ik inmiddels van mij 3e afspraak af.
Iedermaal wordt gebeld dat er een probleem is met het inzetten van medewerkers.

Denk dan die afspraak is toch ingepland ?
3 x is scheepsrecht maar 4 x ?

Houdt mijn hart vast als er iets met de ketel gebeurt.😠
Zal me wel vergissen, ik kan ook geen link vinden met ENECO en "CV monteur Den Haag".
Reputatie 7
Badge +6
@B. van der Werf

Wij hebben geen werkzaamheden uitbesteed aan "CV monteur Den Haag". Dit is ook geen partner waar we mee samen werken. Je ontvangt ook geen rekeningen van ons voor onderhoud.
Heb je een contract van Eneco gekregen voor het onderhoud?
Ja toch via Eneco afgesloten. Maar is uitbesteed aan voornoemde firma.
Reputatie 5
Badge +3
Hallo Audrey, ja ik zie de afzender. Ik heb een 2-jarig "cv-onderhoud" abonnement voor € 5,99 p/m afgesloten bij Eneco wat wordt uitgevoerd door het bedrijf "CV monteur Den Haag". Daarbij werd een gratis inspectiebeurt al uitgevoerd.

Bedankt voor je snelle reactie @B. van der Werf,

Goed dat je dit aangeeft. Ik zie helaas geen onderhoudscontract onder jouw klantnummer. Weet je zeker dat dit via ons verloopt?

Groet, Audrey

Reageer