CV Onderhoud | Eneco Community

CV Onderhoud

• 21 januari 2019
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
1 december werd ik nieuwe bewoner van mijn huidige adres. 5 december stond Eneco op mijn voicemail. 6 december teruggebeld om een afspraak voor verplichte CV onderhoud te maken. Tijdens het gesprek werd de verbinding verbroken. Ik belde terug en kreeg iemand aan de lijn waarmee ik geen afspraak kon maken want het interne systeem dat zou tegenhouden. Het gesprek wat ik daarvoor had was al wel zover dat er een afspraak zou worden gepland. 10 december heeft de Woningbouw een nieuwe poging voor mij gedaan. Die afspraak werd toen gemaakt voor 21 december tussen 8-12 uur. Ik ontving ook een bevestiging van de afspraak per mail. 21 december om 12:30 uur belde ik de Eneco omdat er nog altijd geen monteur was verschenen. Krijg ik te horen dat de monteur helemaal niet ingepland was. Wederom contact gezocht met de woningbouw die weer zijn gaan bellen, ik kreeg uiteindelijk een medewerker van de Eneco aan de lijn en die zou intern eea gaan navragen en ik zou worden teruggebeld door haarzelf. Voor ik het in de gaten had stond er iemand op mijn voicemail met de mededeling dat de afspraak niet meer in december plaats kon vinden maar wel op 21 januari tussen 8-11 uur. Ook werd mij bevestigd dat ik binnen 24 uur een mail zou ontvangen met de bevestiging van die afspraak. Die heb ik nooit mogen ontvangen. 28 december ben ikzelf maar de bevestiging gaan vragen. Wederom geen reactie. 9 januari belde ik wederom met de Eneco om te verifiëren of en wanneer de afspraak van 21 januari zou plaatsvinden. Ik legde het verhaal uit en kreeg te horen dat mijn mail daar wel was ontvangen. Ik kreeg telefonisch de bevestiging dat de monteur 21 januari tussen 8-11 uur zou komen. Heden bel ik rond 9:45 uur puur onderbuikgevoel en krijg ik te horen dat de monteur tussen 14-17 uur pas komt. Wat is hier aan de hand, waarom krijg ik dit niet van te voren te weten. Ik heb afspraken staan en alles omgegooid omdat er tussen 8-11 uur een monteur zou komen. Ik wil z.s.m. door een medewerker van Installatiebedrijven worden teruggebeld hierover. Dit is geen normale gang van zaken.

1 Reactie

Reputatie 5
Badge
@Line

Welkom op de Eneco Community!
Ik kan me je verontwaardiging goed voorstellen en zeker als je hier al sinds december mee bezig bent. Om die reden ben ik meteen gaan kijken naar de afspraak die is gemaakt voor het onderhoud. Waar de tijdswijziging vandaan komt is mij eerlijk gezegd een raadsel. Wel heb ik begrepen dat de monteur, die vandaag gepland staat voor het onderhoud aan jouw ketel, ziek is. Dit betekent dat de afspraak van vanmiddag helaas niet door kan gaan.

Ik heb mijn collega's van het installatiebedrijf gevraagd om je zo spoedig mogelijk te bellen om dit met je te bespreken.

Excuses voor het ongemak.

Groet,
Glenn

Reageer