CV ketel onderhoudsabonnement | Eneco Community
beantwoord

CV ketel onderhoudsabonnement

• 11 juli 2013
  • 1 reactie
  • 611 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
Hallo,

Via eneco.nl had ik een afspraak gemaakt voor een onderhoudscheck van m'n cv-ketel. Er had hiervoor nog geen onderhoudsbeurt plaatsgevonden omdat de ketel er net een jaar staat, dus zou ik op die desbetreffende dag een contract krijgen waarin het jaarlijks vastgelegd zou worden.
Echter, de meneer die de CV controleerde was het contract vergeten, en gaf aan deze nog na te sturen.
Nu is het al bijna 4 maanden geleden (13 maart).. en heb ik nog niets gehoord hierover en ook nog niets betaald.

Nu hoorde ik van iemand dat als er nu iets met mijn ketel gebeurt niemand garant ervoor kan staan en ik dus de pineut ben..

Wat kan ik het beste doen?

Bedankt alvast.
icon

Beste antwoord door Kelly 11 juli 2013, 16:01

Hallo Lies,

Welkom op ons forum! Ik heb het installatiebedrijf direct voor je gebeld. Zij hebben het contract inderdaad niet toegestuurd, waarvoor excuses. Het contract wordt vandaag alsnog verstuurd. Graag invullen en ondertekend terugsturen zodat het in orde komt.

Weet je zo voldoende?

Groet, Kelly
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Hallo Lies,

Welkom op ons forum! Ik heb het installatiebedrijf direct voor je gebeld. Zij hebben het contract inderdaad niet toegestuurd, waarvoor excuses. Het contract wordt vandaag alsnog verstuurd. Graag invullen en ondertekend terugsturen zodat het in orde komt.

Weet je zo voldoende?

Groet, Kelly

Reageer