contract voor ketel | Eneco Community
vraag

contract voor ketel

• 14 maart 2019
  • 11 reacties
  • 286 Bekeken

• Heeft er veel zin in (level 7)
  • 6 reacties
Krijg een brief over ketelhuur, heb een ketel edr512591SL, MAAR die is niet van jullie. Heb ik zelf aangeschaft.

11 Reacties

Reputatie 5
Badge
@Phillip

Welkom op het forum. Goed dat je je vraag hier stelt. Wil je je klantnummer toevoegen in je profiel zodat ik het voor je kan nakijken?

Groet, Emel
Je bent de zoveelste die om een klantnummer vraagt. Ik wordt een beetje gallisch van klantnummer, ik ben niet bij jullie aangesloten. ik HEB GEEN klantnummer. De ketel is niet van jullie, maar is mijn eigendom. Ik heb wel een referentienummer /kenmerk: ob0839587.

Ik begin te geloven dat jullie administratie een wanboel is bij ENECO. Of dat het hier gaat om oplichting. Als ENECO niet meer weet wat ze versturen en naar wie en het niet meer onder kenmerk opzoeken, dan begin ik het bovenstaande te vermoeden.
Reputatie 6
Badge +2
@Phillip

Ik kan me voorstellen dat je denkt dat onze administratie een wanboel is echter kunnen we alleen aan de hand van een kenmerk geen gegevens in ons systeem terugvinden. Dat is dan ook de reden dat we standaard om een klantnummer vragen. In de brief hebben wij het over de ketel edr512591SL, klopt dat? Het lijkt mij meer lijken op een EDR51, maar dat is een boiler van 50 ltr. 🤔

Kan je mij via een privébericht de adresgegevens toesturen? Dan zoek ik het verder voor je uit.

Groeten,
Tina
Gegevens verstuurd
Reputatie 6
Badge +2
@Phillip

Bedankt voor de gegevens. Het blijkt inderdaad te gaan om een EDR51 50 liter boiler die door jou is overgenomen. Als je deze brief ontvangt is er iets fout gegaan bij de overname. Er zit een antwoordformulier bij de brief. Ik verzoek je vriendelijk deze ondertekend terug te sturen met de melding dat de boiler eigendom is.

Groeten,
Tina
Met alle respect, Ruud Sondag, CEO van Eneco, CEO van Eneco, Ir. C.J. (Kees Jan) Rameau, G.A.J. (Guido) Dubbeld, F.C.W. (Frans) van de Noort, F.J. (Frederieke) Leeflang, E.Ph. (Ewoud) Goudswaard, M.B.A. (Marco) Keim RA, R. (Rob) Zandbergen,Mr. J.P.A.M. (Jan) Verwiel, jullie adminstratie is niet in orde.
Blijf contracten krijgen voor boiler. Jullie geven zelf steed toe: "Het blijkt inderdaad te gaan om een EDR51 50 liter boiler die door mij is overgenomen."

Niemand schijnt het te kunnen oplossen bij Eneco.
Reputatie 7
Badge +6
@Phillip

Kun je je klantnummer toevoegen aan je profiel? Dan kijk ik graag voor je waar dit mis gaat.

Groet,

Folkert
Voor de zoveelste keer, heb geen klantnummer. Heb geen contract bij jullie, wil geen contract bij jullie. Is mijn ketel, heb er voor betaald.

Als je me wil helpen gaaf telefoonnnummer van degene die er over gaat.
Reputatie 7
Badge +6
@Phillip

Het telefoonnummer van onze installatiebedrijven is 088 895 5000. Ik kan ook het een ander voor je nakijken, wanneer je via een privébericht je rekeningnummer wat je destijds bij ons gebruikte voor mij hebt.
Vele malen gebeld naar dat algemene nummer. Antwoorden: wij het regelen (niet dus) Ja we zien dat de boiler van u is, maar u moet een foto sturen die bewijst dat de boiler van u is. (Hoe dan???????? De ene boiler ziet precies hetzelfde uit als de andere.
email privébericht verstuurd

Reageer