Behoud van onderhoudscontract na opzeggen | Eneco Community
beantwoord

Behoud van onderhoudscontract na opzeggen

• 31 maart 2016
  • 3 reacties
  • 445 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
Ik overweeg om mijn contract (levering gas) bij Eneco op te zeggen. Dit i.v.m. een aanbod van een andere energieleverancier. Ik heb ook een huurgeiser, en een onderhoudscontract voor die geiser. Blijft dit laatste gewoon in stand als ik op zou zeggen ?
icon

Beste antwoord door Erica 1 april 2016, 10:16

@L.J.

Leuk dat je ons forum hebt gevonden, maar je denkt er dus over om ons te verlaten.

Wanneer je overstapt zal het onderhoudscontract via Eneco Installatiebedrijven gewoon doorlopen. Ik zie dat je nog wel een overeenkomst met ons hebt lopen voor gas.
Ik adviseer je, wanneer je nog openstaat voor een aanbod van ons, om contact op te nemen met onze Klant Advies afdeling via 0800 550 3550.

Je bent al erg lang klant dus ik hoop dat we je nog langer van dienst mogen zijn! :)

Groet, Erica
Bekijk origineel

3 Reacties

Dank voor de informatie ! Ik zal eens bellen.
Reputatie 5
Badge +5
@L.J.

Leuk dat je ons forum hebt gevonden, maar je denkt er dus over om ons te verlaten.

Wanneer je overstapt zal het onderhoudscontract via Eneco Installatiebedrijven gewoon doorlopen. Ik zie dat je nog wel een overeenkomst met ons hebt lopen voor gas.
Ik adviseer je, wanneer je nog openstaat voor een aanbod van ons, om contact op te nemen met onze Klant Advies afdeling via 0800 550 3550.

Je bent al erg lang klant dus ik hoop dat we je nog langer van dienst mogen zijn! :)

Groet, Erica

Reageer