Beëindiging cv-onderhoudscontract | Eneco Community
vraag

Beëindiging cv-onderhoudscontract

• 24 november 2015
  • 7 reacties
  • 454 Bekeken

Ik heb eind oktober mijn cv-onderhoudscontract per post, aangetekende post en per mail opgezegd, wetende dat de opzegtermijn een maand is. Hierbij heb ik aangegeven mij te bevestigen dat het cv-onderhoudscontract ook daadwerkelijk was opgezegd, na een week kreeg ik bericht dat de brief was aangekomen en werd doorgestuurd naar de des betreffende afdeling. Hierna hoorde ik niks meer en heb ik meerdere mails verstuurd, om de opzegging te bevestigen, maar hier krijg ik helemaal geen reactie op. Ik wil nu wel eens de bevestiging krijgen dat het onderhoudscontract is beëindigd.

7 Reacties

Reputatie 4
Badge +4
@van de Griendt,

Welkom op de Community!

Wat lastig dat je nog geen bevestiging hebt ontvangen van de beëindiging van het onderhoudscontract. Ik stuur dit direct door naar ons installatiebedrijf. Er wordt spoedig contact met je opgenomen om de zaak af te handelen.
Bedankt voor je reactie en medewerking.
Beste Eva, tot op heden heb ik nog steeds de bevestiging niet gekregen van Eneco. Het is inmiddels bijna twee maanden geleden dat ik het cv onderhoudscontract heb opgezegd, maar de bevestiging hierop heb ik nog steeds niet binnen.
Reputatie 4
Badge
Hoi, vervelend zeg dat dit niet goed loopt. Ik heb het uiteraard meteen weer onder de aandacht gebracht van ons Installatiebedrijf en verzocht het in orde te maken. Ze gaan ook nog even contact met opnemen.

Groet Martijn
Beste Martijn, fijn dat je wilt helpen maar tot op heden heb ik nog steeds niks gehoord of gezien dat het cv-onderhoudscontracten is opgezegd. Je schreef dat ze ook contact op zouden nemen, maar dat is ook nog steeds niet gebeurd. Het is nu bijna het einde van het jaar en ik had niet verwacht dat ik tot op heden mijn bevestiging van de beëindiging van het cv-onderhoudscontract zo lang op zich moet laten wachten.
Reputatie 4
Badge +4
@van de Griendt,

Excuses voor de late reactie. De opzegging is in behandeling bij ons installatiebedrijf. Wegens drukte duurt de afhandeling langer dan gewenst, zodra de opzegging is verwerkt krijg je een bevestiging. Natuurlijk wordt het met terugwerkende kracht in orde gemaakt. Ik hoop dat je nog even geduld hebt.
Bij mij duurde het ook zo lang. De beloofde bevestiging liet wel drie maanden op zich wachten. En een reactie op een email.... te druk zeker?
Jammer ook dat je een vol jaar moet betalen als je niet eens meer eigenaar bent van het pand waar de ketel staat. Onderhoud stelde trouwens minder voor dan vorige wat ik had. Een rookgassen meting werd niet eens gedaan. Het geheel heeft bij mij een slechte indruk achtergelaten.

Reageer