antieke boiler | Eneco Community
beantwoord

antieke boiler

• 4 maart 2019
  • 2 reacties
  • 330 Bekeken

Ik wil van mijn boiler af .nl
Ik wil mijn boiler vervangen door een nieuwe boiler/ doorstroomverwarmer.
Door te huren bij Eneco of zelfaanschaf.
Het blijkt dat mijn huurboiler stamt uit 1962, dus absoluut niet energie zuinig is.
Als ik zelf nieuw aanschaf en door jullie laat verwijderen kost me dat €250,- als ik hem zelf verwijder moet ik voor deze allang afgeschreven boiler nog € 115 euro betalen.( Zou eigenlijk geld toe moeten krijgen)
Heb vanmorgen ongeveer 50 minuten aan de telefoon gehangen en steeds doorverbonden met verschillende afdelingen en weet nog steeds niks.
HELP
icon

Beste antwoord door TinaC 4 maart 2019, 10:40

@P. Korteweg

Welkom op de community. Begrijpelijk dat je via deze weg hulp vraagt. Uiteraard kunnen we kijken of er een vervangende nieuwe boiler mogelijk is. Je kan contact opnemen met mijn collega's via telefoonnummer 088 - 8955 144. Zij kijken dan samen met jou wat de mogelijkheden zijn.

Groeten.
Tina
Bekijk origineel

2 Reacties

Dank je wel TinaC, heb nu eindelijk het goede nummer en inmiddels iemand gesproken.
Ga nu kijken wat de beste oplossing voor mij is.
Met vriendelijke groet Petra Korteweg
Reputatie 5
Badge +1
@P. Korteweg

Welkom op de community. Begrijpelijk dat je via deze weg hulp vraagt. Uiteraard kunnen we kijken of er een vervangende nieuwe boiler mogelijk is. Je kan contact opnemen met mijn collega's via telefoonnummer 088 - 8955 144. Zij kijken dan samen met jou wat de mogelijkheden zijn.

Groeten.
Tina

Reageer