Home

Beantwoord: Veranderingen contract?

Draakje Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Draakje heeft ontvangen van andere leden.

500 kilowatt
Reacties: 19

19 juni 2017, 13:12

Hallo,

Ik heb een 4-jaar contract tot en met 1-4-2019.
Nu zie ik dat deze tarieven (veel) hoger zijn dan als ik nu 'opeens' een nieuw contract zou willen bij Eneco. Het scheelt tot wel € 20 / € 25,- per maand (!!).

Kan ik tussentijds hierin iets veranderen? Of is het niet mogelijk om over te stappen binnen Eneco naar een goedkoper contract?

En heb ik het goed dat (als het niet kan) als ik overstap naar een andere leverancier dat dat me maximaal €125,- kost?

Bij voorbaat dank.
Gemarkeerd als antwoord: door Folkert op 19 juni 2017, 14:35

@Draakje

Je kan het beste even bellen met 0800 0062 om te bekijken wat je opties zijn hierin. Mijn collega's daar weten alles van contracten, en de mogelijkheden daarmee. De maximale boete voor het verbreken van je contract is inderdaad 125 euro per product.

Bekijk origineel
Resultaten 1 tot en met 2 van 2
  • FolkertFolkert Antwoord

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Folkert heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 5264
    Gespreksmaster

Gespreksmaster

Verkenner

Verkenner

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

19 juni 2017, 14:35

@Draakje

Je kan het beste even bellen met 0800 0062 om te bekijken wat je opties zijn hierin. Mijn collega's daar weten alles van contracten, en de mogelijkheden daarmee. De maximale boete voor het verbreken van je contract is inderdaad 125 euro per product.
  • Draakje Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Draakje heeft ontvangen van andere leden.

500 kilowatt
    Reacties: 19

20 juni 2017, 10:14

Hallo Folkert,

Bedankt voor de tip. Gisteren gebeld en mijn contract opengebroken en verlengd, met dus de nieuwe tarieven. Scheelt +- 25 euro per maand, zeer mooi!

Topic kan dicht.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)