Home

Beantwoord: Uitbetaling jaarnota

Vera Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Vera heeft ontvangen van andere leden.

100 megawatt
Reacties: 54
Klant aan huis

Klant aan huis

17 maart 2017, 13:04

Heb mijn jaarnota een week geleden ontvangen.Krijg een flink bedrag terug.Mijn dochter betaalde eneco met haar banknummer.Daarvoor altijd met mijn banknummer.Mijn dochter gaat het huis nu uit dus banknummer veranderd naar mijn nummer .Dat heb ik 2 weken geleden gedaan.Eneco vandaag gebeld .Ze maken het geld niet over moet wachten op een mutatie formulier.Ook omdat het bedrag te hoog is.Waarom wachten ze dan 5 dagen om het formulier op te sturen.Het zou voor de 23 op mijn bank moeten staan.Ik vindt dit niet netjes van Eneco.
Gemarkeerd als antwoord: door Danielle op 17 maart 2017, 13:44

@Vera,

Mooi nieuws dat je een lekker bedrag terug krijgt!
Alleen balen dat het wat langer duurt voordat je het ontvangt. Als een rekeningnummer wordt gewijzigd als er een groot bedrag klaar staat om overgeschreven te worden, zijn we altijd extra voorzichtig. Het zou fraude kunnen zijn. Vandaar het mutatieformulier die we eerst retour zien voordat we verder kunnen. Het zou fijner zijn als we die je sneller hadden verstuurd. Sorry daarvoor.

Bekijk origineel
Resultaten 1 tot en met 7 van 7
  • DanielleDanielle Antwoord

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Danielle heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 3136
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

17 maart 2017, 13:44

@Vera,

Mooi nieuws dat je een lekker bedrag terug krijgt!
    Alleen balen dat het wat langer duurt voordat je het ontvangt. Als een rekeningnummer wordt gewijzigd als er een groot bedrag klaar staat om overgeschreven te worden, zijn we altijd extra voorzichtig. Het zou fraude kunnen zijn. Vandaar het mutatieformulier die we eerst retour zien voordat we verder kunnen. Het zou fijner zijn als we die je sneller hadden verstuurd. Sorry daarvoor.
  • Vera Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Vera heeft ontvangen van andere leden.

100 megawatt
    Reacties: 54
    Klant aan huis

Klant aan huis

17 maart 2017, 14:00

Ik moet ook netjes op tijd betalen.In mijn jaarafrekening staat dat het geld voor 23 maart op de bank staat.Dan hoort het ook op mijn rekening te staan.En mijn bankrekeningnummer is al jaren bij jullie bekent.Is ook niet netjes om mensen niet op de hoogte te brengen dat er een mutatie formulier moet worden ingevuld.Ik hoop dat als ik het formulier binnen krijg,Joost mag weten wanneer.Dat het met spoed wordt overgemaakt.Ik betaal altijd op tijd.Ik verwacht dat ook van Eneco
  • DanielleDanielle

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Danielle heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 3136
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

17 maart 2017, 14:57

@Vera,

Omdat jouw rekeningnummer niet actief stond bij ons, moet het geregeld worden met een mutatieformulier.
    Het komt uiteindelijk in orde, maar dit is ons beleid om een mutatieformulier te hebben voordat we verder kunnen met de wijziging. WE zijn ermee bezig.
    Ik wens je een fijn weekend!
  • T.H. Regeling

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten T.H. Regeling heeft ontvangen van andere leden.

1 kilowatt
    Reacties: 2

4 april 2017, 07:20

Ik vind dat niet normaal, Ik krijg ook geld terug normaal heb je dat meteen terug nu niet schande als wij te laat betalen krijg je 15 euro boete ze moeten de mensen gewoon geld terug geven hun houden de rente vast.Ik wil ook mijn geld das normaal toch Eneco schaam je als wij niet betalen boete betaal je altijd netjes krijg je gewoon te horen binnen 14 dagen ja dag
  • EvavdZEvavdZ

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten EvavdZ heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 892
    Klant aan huis

Klant aan huis

Verkenner

Verkenner

Helpende Hand

Helpende Hand

Toon-expert

Toon-expert

4 april 2017, 10:37

@T.H. Regeling,

Welkom hier! :)

Volgens mijn informatie ontvang jij het tegoed van de jaarnota gewoon binnen de gestelde termijn; 10 werkdagen. Het is mij niet duidelijk waarom jij het idee hebt dat je hier langer op moet wachten. Kan je misschien wat meer toelichting geven?
  • T.H. Regeling

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten T.H. Regeling heeft ontvangen van andere leden.

1 kilowatt
    Reacties: 2

4 april 2017, 11:01

tuurlijk alle jaren daarvoor bam op maandag kreeg je je geld was maar 3 dagen en nu opeens langer wachten vind ik raar,gisteren toen ik me termijn verhoogde zeiden ze 14 dagen ja zo rak je in de war he
  • EvavdZEvavdZ

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten EvavdZ heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 892
    Klant aan huis

Klant aan huis

Verkenner

Verkenner

Helpende Hand

Helpende Hand

Toon-expert

Toon-expert

4 april 2017, 11:26

@T.H. Regeling,

De termijn voor de uitbetaling is altijd al 10 werkdagen geweest. Dit staat gelijk aan 14 'gewone' dagen, omdat het weekend dat ook wordt meegerekend. ;)

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)