Home

Beantwoord: Uitbetaling jaarnota


Vera Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Vera heeft ontvangen van andere leden.

100 megawatt
Reacties: 54
Klant aan huis

Klant aan huis

17 maart 2017, 13:04

Heb mijn jaarnota een week geleden ontvangen.Krijg een flink bedrag terug.Mijn dochter betaalde eneco met haar banknummer.Daarvoor altijd met mijn banknummer.Mijn dochter gaat het huis nu uit dus banknummer veranderd naar mijn nummer .Dat heb ik 2 weken geleden gedaan.Eneco vandaag gebeld .Ze maken het geld niet over moet wachten op een mutatie formulier.Ook omdat het bedrag te hoog is.Waarom wachten ze dan 5 dagen om het formulier op te sturen.Het zou voor de 23 op mijn bank moeten staan.Ik vindt dit niet netjes van Eneco.
Gemarkeerd als antwoord: door Danielle op 17 maart 2017, 13:44

@Vera,

Mooi nieuws dat je een lekker bedrag terug krijgt!
Alleen balen dat het wat langer duurt voordat je het ontvangt. Als een rekeningnummer wordt gewijzigd als er een groot bedrag klaar staat om overgeschreven te worden, zijn we altijd extra voorzichtig. Het zou fraude kunnen zijn. Vandaar het mutatieformulier die we eerst retour zien voordat we verder kunnen. Het zou fijner zijn als we die je sneller hadden verstuurd. Sorry daarvoor.

Bekijk origineel
Resultaten 1 tot en met 3 van 3
  • DanielleDanielle Antwoord

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Danielle heeft ontvangen van andere leden.

    Eneco Moderator
    Reacties: 3063
    Verkenner

    Verkenner

    Gespreksmaster

    Gespreksmaster

    Klant aan huis

    Klant aan huis

    Helpende Hand

    Helpende Hand

    Co-creatie

    Co-creatie

    Toon-expert

    Toon-expert

    17 maart 2017, 13:44

    @Vera,

    Mooi nieuws dat je een lekker bedrag terug krijgt!
    Alleen balen dat het wat langer duurt voordat je het ontvangt. Als een rekeningnummer wordt gewijzigd als er een groot bedrag klaar staat om overgeschreven te worden, zijn we altijd extra voorzichtig. Het zou fraude kunnen zijn. Vandaar het mutatieformulier die we eerst retour zien voordat we verder kunnen. Het zou fijner zijn als we die je sneller hadden verstuurd. Sorry daarvoor.
  • Vera Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Vera heeft ontvangen van andere leden.

    100 megawatt
    Reacties: 54
    Klant aan huis

    Klant aan huis

    17 maart 2017, 14:00

    Ik moet ook netjes op tijd betalen.In mijn jaarafrekening staat dat het geld voor 23 maart op de bank staat.Dan hoort het ook op mijn rekening te staan.En mijn bankrekeningnummer is al jaren bij jullie bekent.Is ook niet netjes om mensen niet op de hoogte te brengen dat er een mutatie formulier moet worden ingevuld.Ik hoop dat als ik het formulier binnen krijg,Joost mag weten wanneer.Dat het met spoed wordt overgemaakt.Ik betaal altijd op tijd.Ik verwacht dat ook van Eneco
  • DanielleDanielle

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Danielle heeft ontvangen van andere leden.

    Eneco Moderator
    Reacties: 3063
    Verkenner

    Verkenner

    Gespreksmaster

    Gespreksmaster

    Klant aan huis

    Klant aan huis

    Helpende Hand

    Helpende Hand

    Co-creatie

    Co-creatie

    Toon-expert

    Toon-expert

    17 maart 2017, 14:57

    @Vera,

    Omdat jouw rekeningnummer niet actief stond bij ons, moet het geregeld worden met een mutatieformulier.
    Het komt uiteindelijk in orde, maar dit is ons beleid om een mutatieformulier te hebben voordat we verder kunnen met de wijziging. WE zijn ermee bezig.
    Ik wens je een fijn weekend!

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)