Home

Vraag: Probleem klantportaal installatiebedrijf Eneco

kaat
Bruist van energie
Reacties: 350
Klant aan huis

Klant aan huis

Huisgenoot

Huisgenoot

Verkenner

Verkenner

2 januari 2014, 14:44

Volgens een brief (meerdere) van eneco moet ik een afspraak maken voor mijn cv ketel onderhoud. Al diverse malen heb ik dit via klantportaal geprobeerd.
Ik kan wel inloggen met de in de brief staande gegevens, ik kan naar de pagina gaan om een afspraak te maken, maar verder niets.... Er verschijnt geen
overzicht met de beschikbare tijden enz. Ik heb Windows Vista, en de volgende browsers geprobeerd: Firefox, Chrome en zelfs Internet Explorer ... niets!

Graag wil ik via Internet een afspraak maken op een tijdstip dat het mij uitkomt, lekker overzichtelijk met het kalendertje dat daar beloofd wordt!
Resultaten 1 tot en met 18 van 18
  • Brandje

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Brandje heeft ontvangen van andere leden.

Bruist van energie
    Reacties: 13512
    Helpende Hand

Helpende Hand

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Huisgenoot

Huisgenoot

Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

2 januari 2014, 20:23

Hoi Kaat,

Volgens mij heb je nu alle browser zo'n beetje geprobeerd.
    Is het soms weer Tempus waar het over gaat?
    Zie dit topic:

https://forum.eneco.nl/stel-vraag-61/onderhoudsafspraak-maken-tempus-4886/

of probeer je hier in te loggen en lukt het niet:

https://thuis.eneco.nl/eibzw-klantportaal/
    Groet Ton. Toon versie 2.10.12; Verbruik t/m 300615; in kWh: 1.8.1 1111, 1.8.2 779; Teruglevering 2.8.1: 151; 2.8.2: 387; Gas 621 m³
  • kaat
    Bruist van energie
    Klant aan huis

Klant aan huis

Huisgenoot

Huisgenoot

Verkenner

Verkenner

3 januari 2014, 11:32

Ja dat topic heb ik gezien. Tempus bestaat niet meer en is nu Eneco! Vandaar dat ik hier post.
    Inloggen gaat prima... maar ik zie op geen enkele browser een overzichtje met dagen waaruit ik kan kiezen.
    Kortom die site werkt niet goed.

Ik weet dat ik kan bellen, maar gezien de rottoon in de laatste brief, mogen zij mij bellen of mailen.
    Bij het inloggen werd ik namelijk verplicht om mijn telefoonnummer en email adres in te vullen!
  • Brandje

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Brandje heeft ontvangen van andere leden.

Bruist van energie
    Helpende Hand

Helpende Hand

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Huisgenoot

Huisgenoot

Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

3 januari 2014, 11:42

Oké Kaat,

Ik vermoedde het al, maar voor de zekerheid meldde ik het. 
    Dat je dat 0900 nr niet belt is ook begrijpelijk en zeker als er een slechte taalkeuze is. 
    Maar zoals je weet kan het prima via dit forum, dus zal er maandag wel een moderator reageren. 
    Ik ben nieuwsgierig naar de oplossing. Overigens is het misschien ook mogelijk dat je een lokaalummer krijgt zodat je met een lokale Eneco monteur een afspraak kan in plannen, die jou uitkomt. 
    Groet Ton. Toon versie 2.10.12; Verbruik t/m 300615; in kWh: 1.8.1 1111, 1.8.2 779; Teruglevering 2.8.1: 151; 2.8.2: 387; Gas 621 m³
  • kaat
    Bruist van energie
    Klant aan huis

Klant aan huis

Huisgenoot

Huisgenoot

Verkenner

Verkenner

3 januari 2014, 11:51

Het is zo'n 088 nummer.... dus geen 0900 nummer. Maar de tóón in de laatste brief!

Dan ook nog zo'n niet functionerende website! Ik wacht wel tot de moderators terug zijn van hun welverdiende en zeer gegunde vakantie!

Fijn weekend vast!
  • Kelly

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Kelly heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 1869
    Helpende Hand

Helpende Hand

Klant aan huis

Klant aan huis

Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

7 januari 2014, 10:44

Hallo kaat,

Vervelend dat de klantportaal voor het maken van afspraken met het Eneco installatiebedrijf nog steeds niet altijd goed werkt. Ik heb je melding doorgegeven aan het installatiebedrijf met daarbij het verzoek om contact met je op te nemen, voor het maken van een afspraak.

Groet, Kelly
  • Kelly

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Kelly heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Helpende Hand

Helpende Hand

Klant aan huis

Klant aan huis

Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

10 januari 2014, 10:56

Hallo kaat,

Het installatiebedrijf heeft mij laten weten dat ze je gebeld hebben, maar niet konden bereiken. Ze bellen later nog een keer.

Groet, Kelly
  • DC van Ooststroom

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten DC van Ooststroom heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    Reacties: 3

27 maart 2014, 17:17

Kelly wrote:

Hallo kaat,

Vervelend dat de klantportaal voor het maken van afspraken met het Eneco installatiebedrijf nog steeds niet altijd goed werkt. Ik heb je melding doorgegeven aan het installatiebedrijf met daarbij het verzoek om contact met je op te nemen, voor het maken van een afspraak.

Groet, Kelly

Nou het werk nog steeds niet na 2 maanden, ik heb van alles geprobeerd, gelukkig zag ik van deze meneer die link , en daar lukte het wel op ..tis echt waardeloos zet er dan de juiste link bij , ik had ook gebeld maar dan wordt je in de wacht gezet....pfff waardeloos geef mij die tempus maar weer,nergens last van
  • DC van Ooststroom

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten DC van Ooststroom heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    Reacties: 3

27 maart 2014, 17:20

Brandje wrote:

Hoi Kaat,

Volgens mij heb je nu alle browser zo'n beetje geprobeerd.
    Is het soms weer Tempus waar het over gaat?
    Zie dit topic:

https://forum.eneco.nl/stel-vraag-61/onderhoudsafspraak-maken-tempus-4886/

of probeer je hier in te loggen en lukt het niet:

https://thuis.eneco.nl/eibzw-klantportaal/

Jaaaa deze doet het eindelijk, waarom kunnen ze nou niet die in de brief zetten, ben al dagen bezig om te zoeken waardeloos, bedankt voor deze link ,ben er eindelijk uit.
  • pwarner

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten pwarner heeft ontvangen van andere leden.

Warmt op
    Reacties: 2

21 mei 2014, 21:20

Ook ik wil een afspraak maken voor controle van CV maar de site is al een hele tijd niet beschikbaar wegens onderhoudswerkzaamheden.
    Wanneer is deze wel weer beschikbaar?
    En bellen is in deze moderne tijd geen optie. Alles gaat tegenwoordig online.
    Eneco, doe er wat aan.
  • Kelly

Moderator
    Helpende Hand

Helpende Hand

Klant aan huis

Klant aan huis

Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

22 mei 2014, 08:37

Hallo pwarner,

Ik kan me voorstellen dat je het vervelend vindt dat de website voor het maken van een afspraak niet werkt. De site werkt al wat langere tijd niet (goed) vanwege een hardnekkige storing. We zijn ons ervan bewust dat dat ongewenst is en doen er natuurlijk alles aan om het op te lossen, maar dit duurt langer dan verwacht.

Als je mij via een privé bericht het telefoonnummer geeft, en eventueel een tijdstip, waarop je het best te bereiken bent, zorg ik dat het installatiebedrijf zelf contact met je opneemt om een afspraak in te plannen.

Groet, Kelly
  • pwarner

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten pwarner heeft ontvangen van andere leden.

Warmt op
    Reacties: 2

22 mei 2014, 12:31

Kelly, ik wil alleen het tijdstip veranderen. de datum is goed (25 juni)

m.v.g. pwarner
  • Kelly

Moderator
    Helpende Hand

Helpende Hand

Klant aan huis

Klant aan huis

Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

23 mei 2014, 09:05

@pwarner

Ik heb je privé bericht beantwoord.
  • maxioo13

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten maxioo13 heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    Reacties: 1

14 juli 2014, 11:55

Mij was het wel gelukt om een afspraak te maken. ze zouden vandaag tussen 9 en 11 uur komen.....maar tot nu toe nog niemand gezien.
    Gaat je vrije ochtend.....wachten wachten pffff echt balen.

En nu??

Gr Thea
  • J. van Poortvliet

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten J. van Poortvliet heeft ontvangen van andere leden.

Starter

16 februari 2015, 20:07

16 febr.2015; https://thuis.eneco.nl/eibzw-klantportaal/ werkt niet wanneer wordt dit opgelost?
  • MartijnvdV

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten MartijnvdV heeft ontvangen van andere leden.

Moderator
    Reacties: 530
    Helpende Hand

Helpende Hand

Klant aan huis

Klant aan huis

Verkenner

Verkenner

17 februari 2015, 09:22

Hoi J. van Poortvliet,

Het is een bekend probleem. Ze werken er hard aan. Wel breng ik voor de volledigheid nog wel jouw bericht onder de aandacht. Bedankt.

Groet Martijn
  • Toontje Lager

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Toontje Lager heeft ontvangen van andere leden.

Starter
    Reacties: 4

20 februari 2015, 16:20

Probeer al tijden een afspraak te maken via internet, maar deze link werkte vorig jaar al niet en nu nog steeds niet. Als je zoiets simpels als dit niet werkend kan krijgen moet het gewoon niet aanbieden aan je klanten. Een afspraak maken voor een onderhouds beurt van je CV via internet kan zo moeilijk toch niet zijn anno 2015. Ik pak de telefoon wel weer.
  • Brandje

Bruist van energie
    Helpende Hand

Helpende Hand

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Huisgenoot

Huisgenoot

Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

20 februari 2015, 16:24

Toontje Lager wrote:

Probeer al tijden een afspraak te maken via internet, maar deze link werkte vorig jaar al niet en nu nog steeds niet. Als je zoiets simpels als dit niet werkend kan krijgen moet het gewoon niet aanbieden aan je klanten. Een afspraak maken voor een onderhouds beurt van je CV via internet kan zo moeilijk toch niet zijn anno 2015. Ik pak de telefoon wel weer.

Helaas dat gebeurt vaker, maar via dit topic kan 1 van de moderators je ook verder helpen hoor......
  • erna maan

21 februari 2015, 12:45

Site om een afspraak te maken werkt wederom niet!(http:/www.eneco.nl/klantportaal) kan niet inloggen!
    Jammer vooral omdat ik begrijp dat de problemen al bekend waren en mijn brief gedateerd is op:17 feb 2015.
    Niet klantvriendelijk!

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)