Home

Jaarnota betalingsregeling

E. van Gemert Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten E. van Gemert heeft ontvangen van andere leden.

1 megawatt
Reacties: 7

21 maart 2016, 11:47

Hoe kan ik een betalingsregeling starten voor de jaarnota?
Toon eerste bericht Verberg eerste bericht
Resultaten 51 tot en met 60 van 60
  • N. Akalie

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten N. Akalie heeft ontvangen van andere leden.

250 kilowatt
    Reacties: 8

2 juni 2017, 11:29

hallo,
    ik heb een mail ontvangen dat ik de eerste termijn van de betalingsregeling voor 7 juni moet betalen,is dit een grap ofzo. ik kan pas de 24e de eerste termijn betalen als jullie dat kunnen veranderen naar die datum vindt ik het goed maar voor 7 juni is te gek voor woorden, julie denken dat mijn rekening vol ligt met geld maar ik heb niet eens 10 euro om boodschappen te doen. dus mijn tip aan jullie is jaag de klanten niet weg met zoiets want echt ik sta gewoon op het punt om over te stappen naar een andere energie maatschappij alleen door dit. maar ik stap niet over en geef jullie de kans om het goed te doen.

dus de eerste termijn betaal ik pas de 24e.
  • KellyKelly

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Kelly heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 2398
    Gespreksmaster

Gespreksmaster

Verkenner

Verkenner

Helpende Hand

Helpende Hand

Klant aan huis

Klant aan huis

Co-creatie

Co-creatie

2 juni 2017, 11:38

Hallo N.Akalie,

Ik kan me voorstellen dat dat onhandig uitkomt. Gelijk overstappen is nergens voor nodig gelukkig.
    Ik heb de betalingsregeling opnieuw verwerkt, met een vervaldatum die nagenoeg gelijk loopt aan de vervaldatum van de reguliere termijnbedragen.
    Je ontvangt een nieuwe bevestiging van ons.

Groet, Kelly
  • N. Akalie

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten N. Akalie heeft ontvangen van andere leden.

250 kilowatt
    Reacties: 8

2 juni 2017, 11:43

oke top dat u dit heeft opgelost voor mij.
  • E. Visscher

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten E. Visscher heeft ontvangen van andere leden.

1 kilowatt
    Reacties: 2

16 juni 2017, 15:20

Hoe kan ik via mijn Eneco een betalings regeling treffen voor de jaar nota?
  • Brandje

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Brandje heeft ontvangen van andere leden.

500 terawatt
    Reacties: 28741
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

16 juni 2017, 15:49

Groet Ton; Toon® v.4.4.21; Toon® Veldtester & Innovator; PV1920W; Opwek p/j 1700kWh; 6 Sl. Stekkers scènes via Triggi; 4 Rookmelders; 12 Hue
  • E. Visscher

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten E. Visscher heeft ontvangen van andere leden.

1 kilowatt
    Reacties: 2

16 juni 2017, 16:01

Als ik op mijn Eneco druk zie ik nergens staan betalings regeling ? En bellen doe ik niet dat kóst me een vermogen dat Bellen na jullie toe??
  • Brandje

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Brandje heeft ontvangen van andere leden.

500 terawatt
    Reacties: 28741
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

16 juni 2017, 16:04

Zoals je hier in dit topic kon terug lezen kan je ook even wachten tot een moderator reageert, die kan dan eventueel een regeling met je treffen.
    Groet Ton; Toon® v.4.4.21; Toon® Veldtester & Innovator; PV1920W; Opwek p/j 1700kWh; 6 Sl. Stekkers scènes via Triggi; 4 Rookmelders; 12 Hue
  • FolkertFolkert

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Folkert heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 5264
    Gespreksmaster

Gespreksmaster

Verkenner

Verkenner

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

19 juni 2017, 13:21

Beste r.smaardijk,

Welkom op de community en bedankt voor je bericht. Onder de gegevens waarmee je geregistreerd staat zie ik geen jaarnota staan. Deze komt in augustus. Gaat het misschien om een ander klantnummer? Deze kun je via pb naar mij sturen. Ik hoor graag van je.

Groet,

Folkert
  • H.M.J. Honsbeek

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten H.M.J. Honsbeek heeft ontvangen van andere leden.

1 kilowatt
    Reacties: 1

23 juni 2017, 08:34

ik zou ook graag een betalingsregeling willen treffen
  • DanielleDanielle

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Danielle heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 3170
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

23 juni 2017, 09:07

@H.M.J. Honsbeek,

Bedankt voor jouw bericht. De incassostatus is al te ver gevorderd waardoor ik via deze weg niets met je af kan spreken. Wel kun je bellen met de desbetreffende afdeling op 010 - 892 1599 om te kijken wat er mogelijk is.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)