Home

Vraag: Boetebedrag terug krijgen

Carin W Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Carin W heeft ontvangen van andere leden.

250 kilowatt
Reacties: 8

22 maart 2017, 19:14

ik heb een aantal weken terug een online formulier ingevuld voor een boetebedrag wat ik terug zou krijgen ingevuld. hoe lang moet ik daar op wachten tot ik er antwoord op krijg en dat ik het geld terug ontvang?
Resultaten 1 tot en met 19 van 19
  • EvavdZEvavdZ

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten EvavdZ heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 892
    Klant aan huis

Klant aan huis

Verkenner

Verkenner

Helpende Hand

Helpende Hand

Toon-expert

Toon-expert

23 maart 2017, 09:25

@Carin W,

Mooi om te zien dat jij nu ook lid bent van onze Community. :)

Helaas vind ik de declaratie nog niet terug in ons systeem. Er zit wel enige verwerkingstijd aan vast, dus ik ben erg benieuwd wanneer je dit precies hebt ingediend. Kan je mij daarover informeren?
  • Carin W Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Carin W heeft ontvangen van andere leden.

250 kilowatt

23 maart 2017, 17:51

2 of 3 weken terug al
  • DeniseMRDeniseMR

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten DeniseMR heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 429
    Toon-expert

Toon-expert

24 maart 2017, 10:41

@Carin W

Dan wil ik je vragen de doorlooptijd van 8 weken aan te houden. Mocht je hierna niks binnen hebben (of bericht hebben ontvangen), dan horen we dit uiteraard graag.
  • Carin W Auteur

250 kilowatt

25 maart 2017, 07:07

en als de tijd dan verstreken is? je moest binnen aantal maanden de formulieren invullen nl. anders kreeg ik dat geld niet terug. straks kan ik er naar fluiten
  • DanielleDanielle

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Danielle heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 3136
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

25 maart 2017, 13:53

@CarinW,

Je hoeft je geen zorgen te maken dat je het geld niet meer ontvangt.
    Kun je de eindnota anders naar webcare@eneco.com sturen met mijn naam in het onderwerp? Dan ga ik er gelijk verder mee, aangezien de declaratie die je 3 weken geleden hebt ingediend nog niet terug te zien is. Dan weten we zeker dat het goed gaat!
  • Carin W Auteur

250 kilowatt

25 maart 2017, 16:32

ik heb nog geen eindnota, aangezien ik nog maar enkele maanden bij jullie ben
  • DanielleDanielle

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Danielle heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 3136
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

26 maart 2017, 13:05

@Carin W,

De eindnota van de vorige leverancier bedoel ik, want daar staat de nota op. Heb je die eerder toegestuurd? Die kun je nu via het opgegeven e-mailadres versturen, dan kunnen wij verder om die boete te vergoeden aan je.
  • Carin W Auteur

250 kilowatt

27 maart 2017, 18:58

heb geprobeerd om de beide nota's erbij te doen, ik weet niet of dit gelukt is. maar dan hoor ik het wel
  • Carin W Auteur

250 kilowatt

15 april 2017, 08:06

ik vraag mij af waarom dit allemaal zo lang moet duren om een boetebedrag terug te krijgen. Ik heb 2 week geleden al een mail gestuurd voor de resterende 50 euro en ik krijg nog steeds 50 terug. mijn man heeft al 2x gebeld en er wordt steeds gezegd dat het druk is. is het ook zo druk als jullie geld van mij moeten ontvangen? ik word hier zo moe van. #nietleukmeer....
  • FolkertFolkert

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Folkert heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 5237
    Gespreksmaster

Gespreksmaster

Verkenner

Verkenner

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

20 april 2017, 09:50

@Carin W

Heb je voor ons ook de nota met het boetebedrag van elektra? Ik zie dat alleen je boete voor het gas is vergoed.
  • Carin W Auteur

250 kilowatt

20 april 2017, 18:12

die heb ik 3 week geleden al verstuurd
  • KellyKelly

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Kelly heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 2387
    Gespreksmaster

Gespreksmaster

Verkenner

Verkenner

Helpende Hand

Helpende Hand

Klant aan huis

Klant aan huis

Co-creatie

Co-creatie

21 april 2017, 15:26

Hoi Carin,

Blijkbaar is er iets misgegaan. Ik kan deze nota niet inzien. Wil je de nota naar mij sturen via webcare@eneco.com t.a.v. Kelly
  • Carin W Auteur

250 kilowatt

4 mei 2017, 16:36

24e april mailtje verstuurd naar @kelly, tot op heden nog steeds geen reaktie terug. ik baal hier behoorlijk van
  • G. Cooman

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten G. Cooman heeft ontvangen van andere leden.

1 kilowatt
    Reacties: 1

4 mei 2017, 17:17

Hoi ik reageer ff hier heb jullie een berichtje gestuurd over de over verbruik zouden jullie kunnen reageren aub.
  • Brandje

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Brandje heeft ontvangen van andere leden.

500 terawatt
    Reacties: 28473
    Verkenner

Verkenner

Gespreksmaster

Gespreksmaster

Huisgenoot

Huisgenoot

Duurzaam

Duurzaam

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Co-creatie

Co-creatie

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

Bespaar-expert

Bespaar-expert

4 mei 2017, 17:24

G. Cooman wrote:

Hoi ik reageer ff hier heb jullie een berichtje gestuurd over de over verbruik zouden jullie kunnen reageren aub.

Je kan beter een nieuw topic starten.
    Jij hebt een vraag over je verbruik en het topic gaat over het declareren van een boete bedrag.
    Het wordt zo een rommeltje.
    Groet Ton; Toon® v.4.3.20; Toon® Veldtester & Innovator; PV1920W; Opwek p/j 1700kWh; 6 Sl. Stekkers scènes via Triggi; 4 Rookmelders; 12 Hue
  • KellyKelly

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Kelly heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 2387
    Gespreksmaster

Gespreksmaster

Verkenner

Verkenner

Helpende Hand

Helpende Hand

Klant aan huis

Klant aan huis

Co-creatie

Co-creatie

5 mei 2017, 11:21

@Carin W,
    Je e-mail is in goede orde ontvangen en verwerkt. Je kunt de vergoeding z.s.m. (binnen max 8 weken) tegemoet zien.

@G. Cooman,
    Je bericht is gezien en wordt zo snel mogelijk beantwoord.
  • Carin W Auteur

250 kilowatt

5 mei 2017, 19:48

8 weken?? en ik wacht al een aantal maanden. jeetje, dit schiet niet echt op he? ik heb al verschillende keren mail gestuurd en gebeld. en nu moet ik nog 8 week wachten. lekker hoor :@. dat moet ik eens doen met een betaling naar jullie.
  • K1287

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten K1287 heeft ontvangen van andere leden.

1 kilowatt
    Reacties: 1

8 mei 2017, 00:15

Beste moderators,

Ik heb ook geprobeerd (via verschillende browsers) het declaratieformulier in te vullen op jullie site, maar die geeft ten onrechte aan dat ik niet in aanmerking kom voor een boetevergoeding.
    Moet ik nu ook gewoon de nota naar webcare@eneco.com sturen om dit toch in orde te krijgen?
    Alvast bedankt voor jullie reactie!
  • DeniseMRDeniseMR

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten DeniseMR heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 429
    Toon-expert

Toon-expert

8 mei 2017, 11:33

@K1287

Goed dat je het kenbaar maakt! Als je deze stuurt naar webcare@eneco.com onder vermelding van mijn naam, zorg ik ervoor dat deze alsnog verwerkt wordt.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)