Home

Vraag: Boetebedrag terug krijgen


Carin W Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Carin W heeft ontvangen van andere leden.

250 kilowatt
Reacties: 6

22 maart 2017, 19:14

ik heb een aantal weken terug een online formulier ingevuld voor een boetebedrag wat ik terug zou krijgen ingevuld. hoe lang moet ik daar op wachten tot ik er antwoord op krijg en dat ik het geld terug ontvang?
Resultaten 1 tot en met 12 van 12
  • EvavdZEvavdZ

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten EvavdZ heeft ontvangen van andere leden.

    Eneco Moderator
    Reacties: 844
    Klant aan huis

    Klant aan huis

    Verkenner

    Verkenner

    Helpende Hand

    Helpende Hand

    Toon-expert

    Toon-expert

    23 maart 2017, 09:25

    @Carin W,

    Mooi om te zien dat jij nu ook lid bent van onze Community. :)

    Helaas vind ik de declaratie nog niet terug in ons systeem. Er zit wel enige verwerkingstijd aan vast, dus ik ben erg benieuwd wanneer je dit precies hebt ingediend. Kan je mij daarover informeren?
  • Carin W Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Carin W heeft ontvangen van andere leden.

    250 kilowatt
    Reacties: 6

    23 maart 2017, 17:51

    2 of 3 weken terug al
  • DeniseMRDeniseMR

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten DeniseMR heeft ontvangen van andere leden.

    Eneco Moderator
    Reacties: 360
    Toon-expert

    Toon-expert

    24 maart 2017, 10:41

    @Carin W

    Dan wil ik je vragen de doorlooptijd van 8 weken aan te houden. Mocht je hierna niks binnen hebben (of bericht hebben ontvangen), dan horen we dit uiteraard graag.
  • Carin W Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Carin W heeft ontvangen van andere leden.

    250 kilowatt
    Reacties: 6

    25 maart 2017, 07:07

    en als de tijd dan verstreken is? je moest binnen aantal maanden de formulieren invullen nl. anders kreeg ik dat geld niet terug. straks kan ik er naar fluiten
  • DanielleDanielle

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Danielle heeft ontvangen van andere leden.

    Eneco Moderator
    Reacties: 3108
    Verkenner

    Verkenner

    Gespreksmaster

    Gespreksmaster

    Klant aan huis

    Klant aan huis

    Helpende Hand

    Helpende Hand

    Co-creatie

    Co-creatie

    Toon-expert

    Toon-expert

    25 maart 2017, 13:53

    @CarinW,

    Je hoeft je geen zorgen te maken dat je het geld niet meer ontvangt.
    Kun je de eindnota anders naar webcare@eneco.com sturen met mijn naam in het onderwerp? Dan ga ik er gelijk verder mee, aangezien de declaratie die je 3 weken geleden hebt ingediend nog niet terug te zien is. Dan weten we zeker dat het goed gaat!
  • Carin W Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Carin W heeft ontvangen van andere leden.

    250 kilowatt
    Reacties: 6

    25 maart 2017, 16:32

    ik heb nog geen eindnota, aangezien ik nog maar enkele maanden bij jullie ben
  • DanielleDanielle

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Danielle heeft ontvangen van andere leden.

    Eneco Moderator
    Reacties: 3108
    Verkenner

    Verkenner

    Gespreksmaster

    Gespreksmaster

    Klant aan huis

    Klant aan huis

    Helpende Hand

    Helpende Hand

    Co-creatie

    Co-creatie

    Toon-expert

    Toon-expert

    26 maart 2017, 13:05

    @Carin W,

    De eindnota van de vorige leverancier bedoel ik, want daar staat de nota op. Heb je die eerder toegestuurd? Die kun je nu via het opgegeven e-mailadres versturen, dan kunnen wij verder om die boete te vergoeden aan je.
  • Carin W Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Carin W heeft ontvangen van andere leden.

    250 kilowatt
    Reacties: 6

    27 maart 2017, 18:58

    heb geprobeerd om de beide nota's erbij te doen, ik weet niet of dit gelukt is. maar dan hoor ik het wel
  • Carin W Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Carin W heeft ontvangen van andere leden.

    250 kilowatt
    Reacties: 6

    15 april 2017, 08:06

    ik vraag mij af waarom dit allemaal zo lang moet duren om een boetebedrag terug te krijgen. Ik heb 2 week geleden al een mail gestuurd voor de resterende 50 euro en ik krijg nog steeds 50 terug. mijn man heeft al 2x gebeld en er wordt steeds gezegd dat het druk is. is het ook zo druk als jullie geld van mij moeten ontvangen? ik word hier zo moe van. #nietleukmeer....
  • FolkertFolkert

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Folkert heeft ontvangen van andere leden.

    Eneco Moderator
    Reacties: 5194
    Gespreksmaster

    Gespreksmaster

    Verkenner

    Verkenner

    Klant aan huis

    Klant aan huis

    Helpende Hand

    Helpende Hand

    Toon-expert

    Toon-expert

    Zon-expert

    Zon-expert

    20 april 2017, 09:50

    @Carin W

    Heb je voor ons ook de nota met het boetebedrag van elektra? Ik zie dat alleen je boete voor het gas is vergoed.
  • Carin W Auteur

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Carin W heeft ontvangen van andere leden.

    250 kilowatt
    Reacties: 6

    20 april 2017, 18:12

    die heb ik 3 week geleden al verstuurd
  • KellyKelly

    Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Kelly heeft ontvangen van andere leden.

    Eneco Moderator
    Reacties: 2330
    Gespreksmaster

    Gespreksmaster

    Verkenner

    Verkenner

    Helpende Hand

    Helpende Hand

    Klant aan huis

    Klant aan huis

    Co-creatie

    Co-creatie

    21 april 2017, 15:26

    Hoi Carin,

    Blijkbaar is er iets misgegaan. Ik kan deze nota niet inzien. Wil je de nota naar mij sturen via webcare@eneco.com t.a.v. Kelly

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)