Home

Verwijderen meters van radiatoren

A. van Hooydonk Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten A. van Hooydonk heeft ontvangen van andere leden.

100 kilowatt
Reacties: 3

8 april 2017, 23:24

In mijn huis maak ik gebruik van stadsverwarming van Eneco (in Rotterdam). Hiervoor zit er een slimme meter in de meterkast. Op alle radiatoren zitten daarnaast nog meters die volgens mij niet meer in gebruik zijn.
Kan ik deze verwijderen of dienen deze te blijven zitten (ik wil ze graag verwijderen zodat ik radiatorombouwen kan plaatsen die strak tegen de radiator aanzitten).
Resultaten 1 tot en met 7 van 7
  • DeniseMRDeniseMR

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten DeniseMR heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 360
    Toon-expert

Toon-expert

10 april 2017, 10:58

Beste A. van Hooydonk,

Goeie vraag. Ik vermoed dat dit geen meters maar thermostaatkranen zijn. Kan je er een foto van maken?

Groet,
    Denise
  • A. van Hooydonk Auteur

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten A. van Hooydonk heeft ontvangen van andere leden.

100 kilowatt

10 april 2017, 21:11

Hallo Denise,

Zie bijgevoegde foto.

Groet,
    Arjen

1 Bijlage

• EdwinK

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten EdwinK heeft ontvangen van andere leden.

500 megawatt
    Reacties: 132

10 april 2017, 22:24

Goh, dat zijn oude :) Volgens mij heb je gelijk en zijn het verbruiksmeters.
    Toon® sw 3.7.9 | Domoticz: latest beta |
  • A. van Hooydonk Auteur

100 kilowatt

18 april 2017, 10:15

Hallo Denise,

Zou je kunnen bevestigen dat de meters daadwerkelijk verwijderd kunnen worden? En zo niet, hoe kom ik daarachter?

Groet,
    Arjen
  • FolkertFolkert

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Folkert heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 5194
    Gespreksmaster

Gespreksmaster

Verkenner

Verkenner

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

18 april 2017, 11:49

@A. van Hooydonk

Dit zijn inderdaad verbruiksmeters, deze zijn geen eigendom van Eneco maar van Ista. Wel weet ik dat er tegenwoordig hele andere metertjes gebruikt worden, en ook zie ik dat je inmiddels een warmte meter hebt. Ik ga er van uit dat je ze gewoon kan verwijderen, maar voor de zekerheid plaats ik hieronder de contactgegevens van Ista.
    Ista Nederland B.V.
    Postbus 179
    3100 AD Schiedam
    Tel: 010-2455700
  • A. van Hooydonk Auteur

100 kilowatt

18 april 2017, 12:22

Dank voor de reactie Folkert. Contact gehad met Ista; mijn adres is daar niet bekend dus ze konden me niet verder helpen.
  • FolkertFolkert

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Folkert heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 5194
    Gespreksmaster

Gespreksmaster

Verkenner

Verkenner

Klant aan huis

Klant aan huis

Helpende Hand

Helpende Hand

Toon-expert

Toon-expert

Zon-expert

Zon-expert

19 april 2017, 13:56

@A. van Hooydonk

Dan lijkt het mij gene probleem om deze verdampingsmetertjes te verwijderen ze dienen geen enkel doel meer, en wanneer ze daar niet bekend zijn dan heeft dat geen consequenties.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)