Home

Eneco WarmteWinner®

Toon eerste bericht Verberg eerste bericht
Resultaten 351 tot en met 375 van 379
  • Reinoud76

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Reinoud76 heeft ontvangen van andere leden.

500 megawatt
    Reacties: 372
    Verkenner

Verkenner

Klant aan huis

Klant aan huis

24 februari 2017, 09:56

Eind maart zal de WW juist een behoorlijk rendement kunnen hebben, omdat dan nog wel vaak het huis verwarmd wordt, maar het vaak niet meer heel koud is. Het grootste rendement van de WW wordt juist in de periode maart-april en september-nov gehaald. In de zomer is de WW niet meer dan een ventilatiebox en in de winter kan een WW het niet alleen bolwerken en moet de CV ketel bijspringen.

Ik ga gewoon wachten op de nieuwe compacte ecolution van Inventum (waarschijnlijk dit najaar) of de combi 50.
    Het toestel van inventum heeft dezelfde specs. Het enige verschil is dat de Eneco-regeling is toegesneden op Toon, en de Inventum-variant via OpenTherm kan worden bediend.
    Zonnepanelen 4,485 kWh; Opwek per jaar ca. 4000 kWh; gem. efficiency 2,45 (kWh/kW); http://www.zonnefuut.blogspot.nl
  • Bartje83

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Bartje83 heeft ontvangen van andere leden.

1 megawatt
    Reacties: 4

14 maart 2017, 21:32

Danielle wrote:

@Allen die de WarmteWinner geplaatst hebben gekregen of binnenkort krijgen:

De bevindingen over de WarmteWinner kunnen jullie delen in het afgesloten gedeelte op het forum onder WarmteWinner Pioniers.
    Dankjewel!

Hoe kom ik daar? :)
  • Mattie

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Mattie heeft ontvangen van andere leden.

1 gigawatt
    Reacties: 136
    Verkenner

Verkenner

Klant aan huis

Klant aan huis

15 maart 2017, 08:46

Mijn WarmteWinner is maandag geplaatst en ik heb gister een privé berichtje naar Danielle gestuurd, binnen een uur had ik toegang :)
  • Ton van Rijn

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Ton van Rijn heeft ontvangen van andere leden.

500 megawatt
    Reacties: 482
    Klant aan huis

Klant aan huis

Verkenner

Verkenner

15 maart 2017, 08:55

Ik verwacht hem vrijdag, toegang heb ik al een paar weken.
    Toon 07-2014 (3.7.9) 5x slimme stekker, 6x rookmelder, 18x Hue, 7x 265w zonnepanelen. Toon Zon. Fibaro HC2. Innovator. Warmtewinner tester!
  • J.P.H. BAANS

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten J.P.H. BAANS heeft ontvangen van andere leden.

100 megawatt
    Reacties: 12
    Klant aan huis

Klant aan huis

25 maart 2017, 09:27

Afgelopen vrijdag is bij ons de WW geïnstalleerd. Tot nu toe werkt alles naar behoren. Installatie is zeer netjes gedaan en alles werkt. We zijn erg benieuwd wat de besparing zal zijn!!
  • Ton van Rijn

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Ton van Rijn heeft ontvangen van andere leden.

500 megawatt
    Klant aan huis

Klant aan huis

Verkenner

Verkenner

26 maart 2017, 12:03

@J.P.H. BAANS

Zie je bevindingen graag op het besloten forum!
    Toon 07-2014 (3.7.9) 5x slimme stekker, 6x rookmelder, 18x Hue, 7x 265w zonnepanelen. Toon Zon. Fibaro HC2. Innovator. Warmtewinner tester!
  • H. van der Kellen

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten H. van der Kellen heeft ontvangen van andere leden.

100 megawatt
    Reacties: 66
    Klant aan huis

Klant aan huis

6 april 2017, 14:54

ik wacht nog steeds op een installatie bijna jaar geleden aangegeven dat ik hem wil
    16 x 250 wp panelen growatt omvormer
  • Ton van Rijn

500 megawatt
    Klant aan huis

Klant aan huis

Verkenner

Verkenner

6 april 2017, 22:56

En heb je ook een pioniersaanbod gehad?
  • hanev001

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten hanev001 heeft ontvangen van andere leden.

500 megawatt
    Reacties: 51
    Klant aan huis

Klant aan huis

7 april 2017, 10:35

De personen die geen Toon willen kunnen beter wachten op de eigen versie van Inventum die dit najaar komt. Zie onderstaande link

https://www.installatie.nl/nieuws/ecolution-strijd-aan-mv-box/
  • DeniseMRDeniseMR

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten DeniseMR heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 421
    Toon-expert

Toon-expert

7 april 2017, 12:24

@H. van der Kellen

Zou je hiervoor contact willen opnemen via 0900 235 3632? Dan kunnen mijn collega's van het WarmteWinner team kijken wat er met je aanvraag gebeurd is.
  • schouten

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten schouten heeft ontvangen van andere leden.

1 megawatt
    Reacties: 9
    Klant aan huis

Klant aan huis

10 april 2017, 11:28

Ik heb me ook een jaar geleden ook ingeschreven heb net gebeld maar er is nog niets bekend over de ww zeggen ze terwijl er allemaal al gebruikers zijn zie ik. Beetje raar na een jaar niets gehoord te hebben formulier ingevuld. Maar helaas nooit een terugkoppeling gekregen. En dan bel je en dan weten ze van niets... Ik wil graag de bestelde ww.
  • KellyKelly

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Kelly heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 2387
    Gespreksmaster

Gespreksmaster

Verkenner

Verkenner

Helpende Hand

Helpende Hand

Klant aan huis

Klant aan huis

Co-creatie

Co-creatie

10 april 2017, 13:01

Beste schouten,

Dat klopt, we bevinden ons nog in de testfase en het is nog niet bekend wanneer we de warmtewinner breder aanbieden. Als het goed is, ontvang je wel al de maandelijkse nieuwsbrief met aanvullende informatie en weetjes over de Warmtewinner.
  • hanev001

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten hanev001 heeft ontvangen van andere leden.

500 megawatt
    Klant aan huis

Klant aan huis

10 april 2017, 13:08

De laatste "maandelijkse" nieuwsbrief is van december.
  • KellyKelly

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten Kelly heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 2387
    Gespreksmaster

Gespreksmaster

Verkenner

Verkenner

Helpende Hand

Helpende Hand

Klant aan huis

Klant aan huis

Co-creatie

Co-creatie

10 april 2017, 13:38

Excuus, mijn fout. Het is geen maandelijkse nieuwsbrief. We communiceren alleen bij relevant nieuws
  • imha

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten imha heeft ontvangen van andere leden.

500 kilowatt
    Reacties: 10

5 mei 2017, 16:53

Ik heb vloerverwarming. In het voorjaar en najaar heb je het "probleem" dat het verschil tussen de binnen en buiten temperatuur een stuk kleiner is. De kachel slaat dan niet zo snel aan, waardoor je een koude vloer krijgt. Door de vraagtemperatuur een graad hoger te zetten dan normaal slaat de kachel wel aan en wordt de vloer weer warm. Zonder echt warm te stoken is de kou van de vloer waardoor je meer comfort hebt. Met de warmtewinner verwacht ik deze stookuren van de CV geheel te kunnen gaan elimineren. Immers vraagt de vloer maximaal 42 graden. Ik heb de ketel op max 50 graden staan om te voorkomen dat de CV te snel afslaat nog voor de vloer opgewarmd is (ketel slaat af zodra retourwater op temperatuur is). De warmtewinner levert wel 60 graden. Dus ik verwacht met voor en najaar een hoop besparing. Ik verwacht nog een ander voordeel. Namelijk de hele winter een hoger comfort, zonder meer stookkosten, omdat ik 's nachts de temperatuur minder kan laten dalen. Zolang ik de max temperatuur ruim onder de 60 graden instel (nu dus 50) zou de warmtewinner het meeste werk moeten kunnen doen.
  • W. Maat

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten W. Maat heeft ontvangen van andere leden.

1 gigawatt
    Reacties: 55

5 mei 2017, 17:02

Ik kan je volgen, echter het is verdacht stil rond de warmte winner. Laatste nieuwsbrief is ook alweer erg lang geleden en voor de rest komt er maar weinig informatie naar buiten
  • imha

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten imha heeft ontvangen van andere leden.

500 kilowatt

5 mei 2017, 17:38

Al het goede komt langzaam ;)
    Ik kan wel begrijpen dat Eneco niet alle bevindingen wil delen. Mensen gaan al snel aan de haal met een enkel resultaat en daar kan dan een hoop comotie over ontstaan. Als je zelf iets aan het creëren bent ga je dat ook niet tentoonstellen als het nog maar half af is. Zodra het product stabiel is zal er heus wel meer over bekend worden. In ieder geval hebben we niet te klagen over het weer als het gaat om een goede test. Dan is dat gure weer in ieder geval nog ergens goed voor.
  • W. Maat

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten W. Maat heeft ontvangen van andere leden.

1 gigawatt
    Reacties: 55

5 mei 2017, 17:44

Eneco stelde het zelf al tentoon voordat het af was. En jaar geleden kon je geen tijdschrift of website open slaan of Eneco had wat te melden over de warmte winner. We zijn een jaar verder en is het dood en doodstil...
  • imha

500 kilowatt

5 mei 2017, 21:09

Dat was alleen de aankondiging van het product met daarbij de verwachtingen wat voor goeds dat product kon brengen. Dat is nodig om mensen geïnteresseerd te krijgen. Het schaap wordt nu geschoren, dus moet het stilzitten.
  • hanev001

500 megawatt
    Klant aan huis

Klant aan huis

5 mei 2017, 21:20

Bij de oorspronkelijke aankondiging werd zomer 2016 als verwachte aanvang levering genoemd. We gaan nu richting zomer 2017 en over een leverbegin is al geruime tijd niets meer vernomen. We kijken dus reeds tegen een vertraging van een jaar aan.
  • imha

500 kilowatt

6 mei 2017, 12:11

Hanev, ik wordt een beetje moe van dat negatieve geleuter. Wat schiet je daarmee op? Geeft het jou een goed gevoel? Er verandert niets mee aan de situatie. En je dient er niemand mee.
  • hanev001

500 megawatt
    Klant aan huis

Klant aan huis

6 mei 2017, 12:49

Sinds wanneer is het zeggen van de waarheid negatief?

Feit is dat Eneco uitspraken heeft gedaan die niet waar zijn geworden.

Het zou heel veel helpen als Eneco wat meer informatie zou geven over de voortgang.
  • EvavdZEvavdZ

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten EvavdZ heeft ontvangen van andere leden.

Eneco Moderator
    Reacties: 892
    Klant aan huis

Klant aan huis

Verkenner

Verkenner

Helpende Hand

Helpende Hand

Toon-expert

Toon-expert

9 mei 2017, 13:47

@hanev001,

In juni kan je weer een update verwachten. We houden jullie zeker op de hoogte van de voortgang. ;)
  • A. Pouw

Je kunt hier zien hoeveel reputatiepunten A. Pouw heeft ontvangen van andere leden.

1 kilowatt
    Reacties: 1

18 mei 2017, 13:16

Wij hebben een Daalderop cv met een ingebouwde boiler, wordt die boiler ook opgewarmd? Die wordt nu warmgestookt met gas
  • Ton van Rijn

500 megawatt
    Klant aan huis

Klant aan huis

Verkenner

Verkenner

18 mei 2017, 14:06

Dat zou een mooie toevoeging zijn. Maar volgens mij is dat (nog) niet mogenlijk.
    Om nog minder van gas afhankelijk te zijn is dat natuurlijk wel een wens die bij velen hoog op de lijst staat en ook het gehele jaar gebruikt kan worden. Nu staat de Warmtewinner gedurende de zomermaanden alleen wat te ventileren kan ik me zo voorstellen.

Reageer op dit bericht

Bezig met uploaden:
0%
Bladeren
Als de URL correct is, zal hier een voorbeeld verschijnen. Het kan aan aantal minuten duren voordat de grotere afbeeldingen verschijnen.
  • :D
  • :?
  • :cool:
  • :S
  • :(
  • :@
  • :$
  • :8
  • :)
  • :P
  • ;)