Welkomstgeschenk bij HollandseWind | Eneco Community
beantwoord

Welkomstgeschenk bij HollandseWind

• 16 oktober 2012
  • 5 reacties
  • 1160 Bekeken

Wij zijn overgestapt op Garantieprijs Hollandse Wind zomer, dit hebben we via internet geregeld. Nu zie ik op de reclame dat ik recht heb om een welkomsgeschenk.
Wat moet ik doen om deze alsnog te mogen ontvangen?
In afwachting groet ik u vriendelijk
Dominique
icon

Beste antwoord door Jeroen 16 oktober 2012, 10:58

Dit berichtje sturen. De mdoerators zullen dit oppikken en je laten weten hoe je moet handelen. 🙂 Welkom op het forum.
Bekijk origineel

5 Reacties

Reputatie 3
Badge
Dit berichtje sturen. De mdoerators zullen dit oppikken en je laten weten hoe je moet handelen. 🙂 Welkom op het forum.

Hartelijk dank voor uw snelle reactie, en we wachten op antwoord van de moderators.
M.v.gr.
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Dominique,

Welkom op het Eneco Forum. Ik heb het onderwerp van je vraag iets aangepast en het topic verplaatst. Op deze manier is je vraag en ons antwoord makkelijker terug te vinden voor andere lezers.

Ik zie dat we op 23 juli 2012 je aanvraag voor Hollandse Wind hebben ontvangen. Afgelopen zomer boden we geen welkomstgeschenk aan bij een contract voor Hollandse Wind. Bij de campagne, die we per 1 oktober 2012 zijn gestart, bieden we nieuwe klanten een welkomstgeschenk aan. Daarom kom je helaas niet in aanmerking voor het welkomstgeschenk voor nieuwe klanten, waar we naar verwijzen in onze reclame.

Groet,
Mike
Hallo Dominique,

Welkom op het Eneco Forum. Ik heb het onderwerp van je vraag iets aangepast en het topic verplaatst. Op deze manier is je vraag en ons antwoord makkelijker terug te vinden voor andere lezers.

Ik zie dat we op 23 juli 2012 je aanvraag voor Hollandse Wind hebben ontvangen. Afgelopen zomer boden we geen welkomstgeschenk aan bij een contract voor Hollandse Wind. Bij de campagne, die we per 1 oktober 2012 zijn gestart, bieden we nieuwe klanten een welkomstgeschenk aan. Daarom kom je helaas niet in aanmerking voor het welkomstgeschenk voor nieuwe klanten, waar we naar verwijzen in onze reclame.

Groet,
Mike

Jammer , dus we zijn te snel geweest met het ondertekenen van het  nieuw contract.
In de toekomst zullen we langer wachten voor het aflsuiten van een contract zodat we ook van een korting en/of geschenk kunnen profiteren
Met vriendelijke groet
Dominique
Reputatie 5
Badge +3
@Dominique,
Graag nog even een toevoeging. Het welkomstgeschenk geldt voor nieuwe klanten. Naast het behouden van klanten vindt Eneco het namelijk ook belangrijk om nieuwe klanten te werven. Het werven van nieuwe klanten heeft o.a. een positieve invloed op de leveringstarieven die we kunnen aanbieden. Daarom bieden we nieuwe klanten vaak een welkomstcadeau aan als ze klant worden van Eneco.

Wij vergeten ook onze vaste klanten niet. Als bestaande klant profiteer je naast een voordelig tarief bijvoorbeeld ook van leuke aanbiedingen en veel voordeel. Kijk maar eens op de pagina op onze website speciaal voor klanten.

Groet, Kelly

Reageer