Welke particuliere installateurs van afleversets stadsverwarming zijn er? | Eneco Community
vraag

Welke particuliere installateurs van afleversets stadsverwarming zijn er?

• 19 mei 2019
  • 3 reacties
  • 235 Bekeken

In mijn appartementencomplex hebben we de afleversets van de stadsverwarming in eigendom. Dat is niet perse handig, omdat afleversets in eigendom weinig voorkomt. Meestal zijn het huursets. Mijn afleverset is uit 1992 en aan vervanging toe. Een aantal medebewoners heeft in het verleden afleversets laten vervangen door een bepaalde installateur, maar er zijn veel problemen met het model afleverset dat deze leverancier zelf heeft ontwikkeld. Ik zou graag willen weten welke particuliere leveranciers van afleversets er zijn en wat voor keuzes er zijn in het type afleverset. Via Google kom je niet ver, omdat in Nederland afleversets in eigendom nauwelijk voorkomt. En in de voornoemde leverancier heb ik niet echt vertrouwen, ik zou wel wat te kiezen willen.

Het model dat de voornoemde leverancier heeft ontwikkeld werkt met een warmtewisselaar die tussen radiatoren en stadsverwarming in zit om ellendige lekkages te voorkomen. En iets van beveiliging tegen overstromingsperikelen zou ik ook wel willen in een nieuwe afleverset.

Ik hoop via het forum wat verder te komen met mijn zoektocht.

3 Reacties

Dat is een goede leestip, dankjewel!
Graag gedaan!👍
Als in deze site zo lees zullen er wel meer mensen net als jij ook op zoek gaan.
Dus als je nadere info hebt plaats dan deze info ook hier svp.

Fijne zondag!
Heb je deze site ook gevonden/gelezen?

Ook wordt er verwezen naar een Overzicht afleversets voor Warmtelevering.

https://www.gawalo.nl/klimaattechniek/artikel/2019/02/stadsverwarming-nieuwe-inkomstenbron-voor-installateurs-1017086?vakmedianet-approve-cookies=1&_ga=2.105283718.488461687.1558262655-621344046.1558262655

Reageer