wat zou het bedrag op mijn jaarnota zijn als ik een normaal tarief zou hebben? | Eneco Community
beantwoord

wat zou het bedrag op mijn jaarnota zijn als ik een normaal tarief zou hebben?

• 10 juni 2015
  • 1 reactie
  • 436 Bekeken

Badge
Ik ben vorig jaar overgestapt naar Eneco, heb een Toon een slimme meter gekregen en ben overgegaan naar dubbel tarief. Nu heb ik mijn eerste jaarnota ontvangen en ik zou willen weten of jullie een berekening kunnen maken wat voor bedrag op mijn jaarnota zou staan als ik bij een normaal tarief gebleven zou zijn? Dit om te kunnen beoordelen of een dubbeltarief in ons geval voordeliger is dan een normaal tarief...
icon

Beste antwoord door Audrey 11 juni 2015, 14:21

Beste Trinczek,

Ik kan me goed voorstellen dat je graag wilt weten of het kiezen van dubbeltarief een juiste keuze is. Het is helaas niet mogelijk om opnieuw een jaarnota te maken met enkeltarief. Wel heb ik de mogelijkheid om voor je na te gaan of je de juiste keuze gemaakt hebt. Je hebt de juiste beslissing genomen om te kiezen voor dubbeltarief. Je verbruikt namelijk meer als 60 % op het laagtarief. Dubbeltarief is gunstig als 40 % van het totale verbruik op het laagtarief is. Weet je zo voldoende?

Groet, Audrey
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +3
Beste Trinczek,

Ik kan me goed voorstellen dat je graag wilt weten of het kiezen van dubbeltarief een juiste keuze is. Het is helaas niet mogelijk om opnieuw een jaarnota te maken met enkeltarief. Wel heb ik de mogelijkheid om voor je na te gaan of je de juiste keuze gemaakt hebt. Je hebt de juiste beslissing genomen om te kiezen voor dubbeltarief. Je verbruikt namelijk meer als 60 % op het laagtarief. Dubbeltarief is gunstig als 40 % van het totale verbruik op het laagtarief is. Weet je zo voldoende?

Groet, Audrey

Reageer