Warmteset 142,5% verhoging. | Eneco Community

Warmteset 142,5% verhoging.

Toon eerste bericht

80 Reacties

JasperG wrote:

Ik ben benieuwd of de ACM al een uitspraak heeft gedaan.

Ik zou ook bezwaar maken en aansluiten bij het eerder bedoelde bezwaar, toch?
Brandje wrote:

JasperG wrote:

Dat ben ik ook van plan, maar dan wil ik eerst weten wat de ACM er momenteel van vindt. Van Eneco verwacht ik op dit moment niet veel toenadering.
JasperG wrote:

Brandje wrote:

JasperG wrote:

Dat ben ik ook van plan, maar dan wil ik eerst weten wat de ACM er momenteel van vindt. Van Eneco verwacht ik op dit moment niet veel toenadering.

Uiteraard niet nee, want die hebben alles laten narekenen en stellen zich op het standpunt dat het goed is!
Ik denk dat de ACM niets los laat, die zullen ook stellen: "voeg bij!"
Ik stel voor om dit topic te sluiten en in de andere forumdraad over dit onderwerp verder te gaan:

https://forum.eneco.nl/energieproducten-gas-electra-stadsverwarming-91/huur-warmte-afleverset-2014-6923/
Reputatie 1
Badge
Brandje wrote:

JasperG wrote:

Brandje wrote:

JasperG wrote:

Uiteraard niet nee, want die hebben alles laten narekenen en stellen zich op het standpunt dat het goed is!
Ik denk dat de ACM niets los laat, die zullen ook stellen: "voeg bij!"

Ik verwacht dat ENECO de prijs van de wamteset laat stijgen tot € 181,52. Een stijging van 6,5%. niet bepaald een inflatie correctie, maar een simpele ( dikke ) winst verhoging.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen