Waar vind ik de einddatum van mijn contract? | Eneco Community
vraag

Waar vind ik de einddatum van mijn contract?

• Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
Waar kan je einddatum van je contract vinden?

11 Reacties

Reputatie 4
Badge +1
De einddatum lees je normaal gesproken terug op het contract dat je me ons hebt afgesproken. Ik zie dat het contract met de vaste prijs is verlopen op 1 juli 2012. Omdat je (nog) niet opnieuw hebt gekozen voor een contract voor een bepaalde tijd neem je op dit moment de energie af met een contract voor onbepaalde tijd, tegen variabele tarieven. Aan dit contract zit geen einddatum verbonden.

Als er sprake is van een contract met een bepaalde looptijd, vermelden we op het contract tot welke datum het contract loopt. Op het vorige contract dat je met ons had afgesproken, vermeldden we "Garantieprijs gas lente 09 tot 1-07-2012".

Groet,
Mike
wat is de einddatum van mijn contract ?
Reputatie 4
Badge +1
@assepoester

Je hebt contracten voor onbepaalde tijd, zonder vaste einddatum. Kan ik misschien iets voor je betekenen?

Groet,
Mike
Reputatie 3
Badge
Als het goed is heb jij bij het afsluiten van een contract een papieren versie of PDF per mail gekregen waarop staat waarvoor je tekent. Hierop kan je de gegevens terugvinden. Is het inmiddels gelukt?
Ik denk dat assepoester er al uit is en haar glazen muiltje heeft gevonden:p
Hallo. ik kan ons einddatum van het contract ook niet vinden. Hoe lang loopt dit van ons nog?
Groet
Reputatie 6
Badge +1
Hallo. ik kan ons einddatum van het contract ook niet vinden. Hoe lang loopt dit van ons nog?
Groet

Als je kijkt in mijneneco en dan bij produkten. Daar staat welke produkten je hebt, en tot hoelang dit loopt.
Reputatie 4
Badge
Beste lijpo1986, heb je het met dank aan jvp kunnen vinden? Behalve in Mijn Eneco is het ook zichtbaar in je contract, daar staat de eindnota vermeld. Jouw overeenkomst is echter van onbepaalde tijd en heeft dus geen einddatum. Je hebt voorheen wel een contract met een bepaalde looptijd gehad, maar die liep tot 1 januari 2014. Als je toch weer een vaste overeenkomst wenst, kun je even een kijkje nemen op onze website of contact opnemen met de klantenservice (0900-0201). Uiteraard kan ik je ook adviseren eventueel. Als je mijn hulp nodig hebt, verneem ik het graag.

Groet Martijn
Martijn wijzig het telefoonnr even svp!
Reputatie 4
Badge
@Brandje, bedankt voor je oplettendheid! Groet Martijn
Graag gedaan!:8

Reageer