Waar kan ik mijn tarieven vinden in het verlengingsaanbod?

Verlengingscontract aangeboden gekregen met duidelijke maandbedragen maar nergens kan ik de Kilowattuur tarieven vinden voor normaal en laag tarief ook het m3 gastarief kan ik niet vinden en de overige kosten staan ook niet gespecificeerd, wie weet waar de tarieven verstopt zitten ik hoor het graag! zodat ik kan bepalen of ik hier klant wil blijven zoiets hoort op de site te staan lijkt mij.

8 Reacties

Reputatie 7
Badge +8
6schrijver wrote:

Verlengingscontract aangeboden gekregen met duidelijke maandbedragen maar nergens kan ik de Kilowattuur tarieven vinden voor normaal en laag tarief ook het m3 gastarief kan ik niet vinden en de overige kosten staan ook niet gespecificeerd, wie weet waar de tarieven verstopt zitten ik hoor het graag! zodat ik kan bepalen of ik hier klant wil blijven zoiets hoort op de site te staan lijkt mij.

Zoiets is variabel dat kan voor jou en mij totaal verschillen.
Enigste wat gelijk zal blijven voor ons beide, zijn de vaste kosten.. Deze vind je bij goed zoeken vast wel op de site terug 😉

1 van de moderators kan je vast vertellen waar je je tariefprijzen vind van per M3 en per kWh..
Reputatie 5
Badge +2
Goedemorgen @6schrijver,
Welkom op de Community!

Op een offerte staat normaal gesproken juist alle tarieven vermeld.

Heb je nu een offerte in handen of de jaarnota?
Ook op de jaarnota vind je overigens alle tarieven terug.

Groet, Vincent
Reputatie 7
Badge +5
Als oud forum lid eee ik geloof dat dit nu Community heet 😞
wil ik hier ook even op reageren:

1 : je krijgt een mail " Uw verlengaanbod staat klaar" u kunt nu verlengen
Beste mevrouw, heer xxx
Heeft u uw verlengaanbod al gezien? U heeft bij ons een contract met een vaste looptijd en een vaste prijs voor stroom en gas. Dat is een slimme keuze, want dan weet u precies waar u aan toe bent. Dit contract loopt af op 02-08-2018. We zijn blij met u als klant. Daarom hebben we in uw Mijn Eneco account een mooi verlengaanbod voor u klaargezet.ONTDEK UW AANBOD

2 :
nou dan ga je zoeken en zoeken wat dat zgn aanbod voor voordeel oplevert
zoek zoek alleen maar 3 duurdere keuze mogelijk heden ( maand bedragen )
en deze maand bedragen hangen mede van de Kilowattuur en m3 gas tarieven af !
maar nergens de tarieven vooraf in te zien ( zitten waarschijnlijk ) diep verstopt op de Eneco server 😞

3 : graag wil ik eerst de tarieven inzien voordat ik aan verlengen denk
wie kan mij vertellen welke deur ik moet hebben

4 : ik wil eerst het mooie verleng aanbod kunnen controleren of het mij voordeel oplevert

ik heb al een reactie verzonden op dit zgn aanbod met enige vragen en aantekeningen
maar tot op heden geen persoonlijke reactie / antwoord mogen ontvangen.

ik wacht de mail af waar ze de tarieven en het voordeel kunnen vermelden

mvg ,
jan
Hoi Jan,

Long time no see.......

Toen ik vorig jaar voor het eerst bij Eneco een 1 jarig contract nam had ik precies het zelfde probleem.
In 2016 werd er voor het laatste een tarievenblad uitgegeven en daarna werden de prijzen onzichtbaar.

Ik heb het opgelost door eerst via GasenLicht.com een vergelijking te doen; de prijzen van Eneco toen genoteerd en daarna ben ik met Eneco gaan bellen.

Dus uiteindelijk wordt het je niet makkelijk gemaakt.

Groetjes, Ton.
Reputatie 7
Badge +4
@jvdl

Leuk je weer eens terug te zien! Je e-mail wordt z.s.m. in behandeling genomen door mijn collega's. Deze afdeling heeft het momenteel erg druk, vandaar dat de reactie even op zich laat wachten. Mocht je onze hulp hierbij nog kunnen gebruiken, dan lezen we het graag terug.

Groet, Denise
Reputatie 7
Badge +5
hoi Ton ,
bedankt voor je reactie alles gaat z,n gangetje hier hoop bij jullie alles oke ik schrijf later meer
groet van mij en jol
stuur nog ff in een pb je email
hier is alles veranderd
Reputatie 7
Badge +5
DeniseMR wrote:

@jvdl

Leuk je weer eens terug te zien! Je e-mail wordt z.s.m. in behandeling genomen door mijn collega's. Deze afdeling heeft het momenteel erg druk, vandaar dat de reactie even op zich laat wachten. Mocht je onze hulp hierbij nog kunnen gebruiken, dan lezen we het graag terug.

Groet, Denise

bedankt Denise,
ik wacht op het antwoord van Eneco
mvg,
jan
jvdl wrote:

hoi Ton ,
bedankt voor je reactie alles gaat z,n gangetje hier hoop bij jullie alles oke ik schrijf later meer
groet van mij en jol
stuur nog ff in een pb je email
hier is alles veranderd

Hoi Jan,

Thx voor je reactie.
Ik stuur een Pb.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen