vraag

Vragen contract blijven onbeantwoord

• Reageert regelmatig (level 9)
  • 4 reacties
Beste Eneco ik vindt het rot om via deze weg te moeten doen maar u laat mij geen keus.
Op 28-09-2018 hebben wij een mail naar de klantenservice gestuurd met een paar vragen.
1 wanneer loopt onze 3 jaar contract af.
2 ik kan niet in de producten komen bij mij Eneco.
Wij kregen op 10-10-2018 een mail terug wij hebben u gebeld maar u was niet thuis.
Nu zijn wij bijna altijd thuis en als we er niet zij hebben wij nog een antwoordapparaat staan
daar was niks op in gesproken.
ik heb de persoon op 10-10-2018 een mail gestuurd maar van hem heb ik niks meer gehoord.
Wij hebben toen een brief gestuurd naar klantenservice daar hebben wij ook niks van gehoord.
Nu vraag ik u wij zijn zo 38 jaar klant bij Eneco gaat u zo altijd met u oude klanten om.
Wij vinden het een gedoe om over te stappen naar een ander u hoort juist de oude klanten te belonen
dat ze bij u blijven.
Maar zo als er nu aan toe gaat denken wij er zwaar over omdat te doen.

groet Theo

12 Reacties

Reputatie 4
Badge +3
T. v. v wrote:

Beste Eneco ik vindt het rot om via deze weg te moeten doen maar u laat mij geen keus.
Op 28-09-2018 hebben wij een mail naar de klantenservice gestuurd met een paar vragen.
Wij kregen op 10-10-2018 een mail terug wij hebben u gebeld maar u was niet thuis.
Nu zijn wij bijna altijd thuis en als we er niet zij hebben wij nog een antwoordapparaat staan
ik heb de persoon op 10-10-2018 een mail gestuurd maar van hem heb ik niks meer gehoord.
Wij hebben toen een brief gestuurd naar klantenservice daar hebben wij ook niks van gehoord.
Nu vraag ik u wij zijn zo 38 jaar klant bij Eneco gaat u zo altijd met u oude klanten om.
Wij vinden het een gedoe om over te stappen naar een ander u hoort juist de oude klanten te belonen
dat ze bij u blijven.

groet Theo

Hoi @T. v. v,

Bedankt voor je bericht. Heel goed dat je dit aan ons laat weten. Ik heb de e-mail erbij gepakt. Wist je dat mijn collega het volgende verzocht heeft:

Wij helpen u graag verder met uw vraag. Wilt u ons daarom bellen? U bereikt ons via telefoonnummer 088 - 8 955 955 (u betaalt uw gebruikelijke belkosten). Wij horen u graag.

Met vriendelijke groet,

Chris Hiariej  
Medewerker Klantenservice

We willen graag persoonlijk met u in gesprek. Is dit mogelijk? Als u een voorkeur van tijdstip hebt, dan mag je dit aan mij doorgeven.

Groet, Audrey
Badge +1
T. v. v wrote:

dat ze bij u blijven.

groet Theo

Overstappen is helemaal geen gedoe!
Wist je dat alle rekeningen gewoon door de netbeheerder worden verstuurd? De netbeheerder bepaald het verbruik en plaatst het logo van je energiemaatschappij op de jaarrekening...

Gewoon elders aanmelden en alles wordt voor je geregeld. Je kunt niet dubbel ingeschreven staan voor energie, omdat de netbeheerder het juist regelt!

Mijn advies, kijk naar de goedkoopste optie! Zijn zat overstap sites, hoef je alleen verbruik in te vullen en hij rekent de goedkoopste maatschappij uit.

Heel simpel!
dfrenner wrote:

Overstappen is helemaal geen gedoe!
Wist je dat alle rekeningen gewoon door de netbeheerder worden verstuurd? De netbeheerder bepaald het verbruik en plaatst het logo van je energiemaatschappij op de jaarrekening...

Netbeheerder????
Het enige wat de Netbeheerder doet is het uitlezen van de meterstanden en plaatst die in een database.
https://www.edsn.nl

Je leverancier haalt de standen (eventueel met toestemming) op uit deze base en bepaalt adhv deze standen het verbruik. En maakt de jaarnota op!!!

Overstappen is idd simpel de nieuwe leverancier regelt alles incl de afmelding bij je huidige leverancier.
Beste Audrey.

Ik had u mail beantwoord op 4 december maar volgens mij heeft u deze niet binnen gekregen.
U kan mij gewoon bellen het nummer is bekent bij Eneco.

mvg Theo
Reputatie 7
Badge +4
@T. v. v.

We gaan het opnieuw proberen volgende week, bedankt Theo!

Groet, Denise
Hoi Eneco in ben nog steeds niet terug gebeld ik ben vandaag thuis.

mvg Theo
Reputatie 7
Badge +4
@T. v. v.

De week is pas net begonnen! 😉

Groet, Denise
Badge +1
Okee Eneco verwijdert mijn berichten omdat er een link instaat naar een onafhankelijke vergelijkingssite voor energie.

een beetje flauw, maar goed ik zal de link niet meer plaatsen.

misschien kan Eneco meer moeite doen op andere topics te reageren waar vragen worden gesteld, dan deze vorm van censuur. Ik wacht al een tijdje op antwoord met betrekking tot batterijduur warmtemeter als ik erg vaak de knop indruk.

maar goed, tip aan de topic starter, kies de goedkoopste! Ik zal de link naar de vergelijkingssite niet plaatsen.

ik stap zelf ieder jaar naar de goedkoopste over. Dit kost echt geen moeite, alles wordt voor je geregeld.

zo was Eneco in het verleden ook wel eens de goedkoopste optie en heb ik toen stroom afgenomen bij Eneco...
Hoi Eneco de week is haast voorbij we zijn nog niet terug gebeld.

Groet Theo
Reputatie 4
Badge +3
T. v. v wrote:

Hoi Eneco de week is haast voorbij we zijn nog niet terug gebeld.

Groet Theo

Hoi Theo,

We zijn je niet vergeten. Het is op dit moment erg druk. Mijn collega heeft wel al een eerste belpoging gedaan, maar heeft je helaas niet bereikt. Hij probeert het weer opnieuw.

Groet, Audrey
Beste Audrey kat u ons bellen want ik kom er niet tussen door met de telefoon we zijn vandaag thuis.

mvg Theo
Reputatie 5
Badge +3
@T. v. v,

Bedankt voor jouw reactie. Als online medewerkers nemen we geen telefonisch contact op om zo beschikbaar te blijven voor andere klanten die ons digitaal benaderen. Ik vraag de collega na de mislukte belpoging op 11 december opnieuw te bellen.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen