beantwoord

Volledig van het gas af

Mijn doel is om te stoppen met het verbruik van gas. Hierbij hoort ook de stop van de vaste leveringskosten en netbeheerkosten.
Mijn contract stroom en gas loopt tot eind 2020.
  1. Moet ik kosten van levering en netwerkbeheer blijven voldoen tot 2020? , ook als is de gasmeter verwijderd / verzegeld door stedin?
  2. Is het laten verzegelen van de meter voldoende om van de leveringskosten en netbeheer kosten stopt te zetten.
  3. Wat is de volgorde a. eerst meter verzegelen/ verwijderen, hierna contract opzeggen of dit doorgeven dat het gas komt te vervallen?
Bedankt voor uw antwoord.
icon

Beste antwoord door Brandje 4 november 2018, 10:18

Je kan gewoon contact opnemen met je Netbeheerder. Het verzegelen is voldoende en is vaak gratis.
Je Netbeheerder meldt daarna bij Eneco de gasmeter af en Eneco brengt geen Netwerkkosten meer in rekening.

Zie www.mijnaansluiting.nl

Bekijk origineel

2 Reacties

Je kan gewoon contact opnemen met je Netbeheerder. Het verzegelen is voldoende en is vaak gratis.
Je Netbeheerder meldt daarna bij Eneco de gasmeter af en Eneco brengt geen Netwerkkosten meer in rekening.

Zie www.mijnaansluiting.nl
Bedankt voor de snelle reactie.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen