verlenging jaarabonnement | Eneco Community
vraag

verlenging jaarabonnement

  • 7 augustus 2013
  • 1 reactie
  • 894 Bekeken

ik heb telefonisch een nieuw contractsvoorstel besproken met een medewerkers van Eneco. Via de mail krijg ik nu dat het om een contractsbevestiging gaat. (voordeel ecostroom + gas vast)  Mij staat bij dat ik 14 dagen bedenktijd heb en dat het een voorstel is, geen bevestiging. Dit zie ik echter nergens in de brief en algemene voorwaarden staan?!  

1 Reactie

Reputatie 4
Badge +1
Hallo Annette71,

Ik zie dat eind juli telefonisch contact hebt gehad met onze Klantenservice. Tijdens dit gesprek hebben we een nieuw contract met je besproken. Tijdens het gesprek heb je ook een zogeheten voicelog doorgenomen. Dit is een bandopname waarin het contract en de tarieven met je worden besproken en waarin je akkoord geeft. Ook geven we in het gesprek aan dat je een bedenktijd hebt.

Voor eventuele vragen over het contract of een annulering, kun je contact opnemen via het telefoonnummer onder op de eerste pagina van de stukken die je hebt ontvangen.

Weet je zo voldoende?

Groet,
Mike

Reageer