Verlengaanbod | Eneco Community

Verlengaanbod

Beste Eneco,

Ik wil even melden dat jullie er niet ingeslaagd zijn om een bestaande klant te houden,

Mede hier om bij je concurent zal ik € 40,00 goedkoper uit zijn.
Waarom dat ik dit besloten heb met zo klein verschil,
namelijk jullie verleng aanbod was zo slecht elektra 0,2097, gas 0,6691 2x 41,50 vastrecht netwerkkosten €251,96 en €192,83 minus 373,33, dat zou dan een maand bedrag zijn van €106
Ik op naar energie vergelijker en daar zag ik voor bestaande Eneco klanten een verleng aanbod ik snap werkelijk niet waarom we dit aanbod niet krijgen wanneer we op de knop verlengen drukken in mijn eneco. dit aanbod is met lagere energie prijzen en een verlengkorting van €130 maakt dat ik op een maand bedrag van € 87 zou uitkomen heel wat beter dan de € 106 aanbod om deze rede heb ik besloten om naar de concurent te gaan die had een iets hogere welkomskorting waardoor ik €83,70 per maand ga betalen dit had ik niet gedaan als jullie de verlengaanbod gelijk aan mij hadden aangeboden en niet dat ik dat moest vinden op de energievergelijking sites

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +6
@Rudolphus

Bedankt voor je bericht. Zonde dat je over gaat stappen. Vind je het goed dat ik een van mijn collega's contact met jou op laat nemen hierover? Wie weet kunnen we nog iets betekenen hierin voor je.

Groet,

Folkert
Dat is goed maar dan wel na 19:00 eerder kan ik niet opnemen
Reputatie 7
Badge +6
@Rudolphus,

We doen ons best om je na die tijd te bereiken! Je verneemt van ons.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen