Verbinding verbroken | Eneco Community
vraag

Verbinding verbroken


Hallo, k was net met een van uw collega in gesprek, maar de verbinding viel weg omdat mn provider een landelijke storing heeft. Graag k wil t gesprek op een ander dag voortzetten!

Het gaat om t adres: *verwijderd door moderator*

T was onbeleefd om t gesprek te beëindigen, maar dat kwam niet door mijzelf!

Groeten,
Kitty Wong

3 Reacties

Reputatie 7
Badge +4
Dag @Kittymiumiu,

Welkom op de Eneco community! Geen probleem natuurlijk, kan gebeuren. 😉

Ik heb je adres verwijderd voor je eigen veiligheid. Het zou zonde zijn als iemand hier misbruik van maakt, je zet het namelijk op een openbare community. Waar ging het gesprek precies over? Zo nodig kan je ons ook terugbellen op 088 - 8 955 955 (je betaalt hiervoor je gebruikelijke belkosten).

Groet, Denise
Hoi Denise,

Attent v j om adres te verwijderen! K wilde bij t gesprek een verlenging van 3jr aangaan.. Maar k kan j nog steeds niet bellen ivm de storing. Maak nu gebruik vd Wi-Fi zaak. Probeer morgen wel terug te bellen om t gesprek van vanmiddag voort te zetten.

K had een leuke mnr aan de lijn en wil niet dat hij denkt dat k zomaar heb opgehangen! Hopelijk kan j hem vinden via t adres en dat uitleggen aan hem.

Nog een fijne dag en bedankt voor j reactie!

groeten v Kitty
Reputatie 5
Badge +2
Lief dat je dit zo aangeeft en ook fijn om te lezen dat je zo'n leuk gesprek hebt gehad, Kitty.

Als wij nog iets kunnen betekenen dan weet je ons hier ook te vinden ;-)

Fijne avond voor nu!

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen