Vaste klant korting | Eneco Community

Vaste klant korting

• 25 december 2013
  • 3 reacties
  • 952 Bekeken

• Ontdekker (level 5)
  • 1 reactie
Wij zijn al meer dan dertig jaar klant en mogen dan in de voordeelshop zaken kopen!. Daar wordt geen onderscheid gemaakt tussen jaarlijks switchende klanten en langdurige klanten.
Ik wil hier een actie beginnen om klanten die langer dan 5 jaar klant zijn een vaste klant korting te geven voor ieder jaar dat ze klant blijven.
Het scheelt Eneco namelijk ook veel geld. Ze hoeven geen nieuwe klanten aan te maken en elders voor ons op te zeggen. Toch hebben we gelijke tarieven.
Er zijn geen aparte tarieven voor vaste klanten.

Wil je mee doen aan de actie om Eneco een vaste klant korting in overweging te geven. Reageer dan met velen op dit bericht.

3 Reacties

Tja daar hebben we het hier op het forum al vaker over gehad.
Helaas is het een policy van veel bedrijven om alleen nieuwe klanten te verwennen met kortingen.
Eneco is daarbij niet afwijkend.

Bestaande klanten kunnen bij Eneco ook overigens korting krijgen als ze hun variabele contract omzetten in een vast of weer een nieuw vast contract nemen.
Dus opzeggen en switchen is lang niet altijd noodzakelijk.

Maar wat heb je nu zelf gedaan om een korting te bemachtigen?
Ik ben nu langs deze weg bezig duizenden bij elkaar te krijgen om zo Eneco op andere gedachten te brengen om alsnog met een vast klant programma te komen.
Als eenling is me dat niet gelukt dus ik hoop dat deze weg meer kans biedt
Wat je beweeg redenen zijn is duidekijk in je 1e reactie verwoord.
Jammer dat je niet reageert op mijn melding dat Eneco reeds vaste klant programma's heeft.
En ik begrijp dat je zelf daar nog geen beroep op hebt gedaan?

Reageer