Twee accounts bij Eneco | Eneco Community
vraag

Twee accounts bij Eneco

• Ontdekker (level 5)
  • 0 reacties
Ik heb twee accounts bij Eneco, een voor gas en een voor stroom. Hoe kan ik die in de app tegelijkertijd gebruiken?

2 Reacties

Door die 2 accounts samen te laten voegen.
Reputatie 5
Badge +4
@Ktim welkom op het forum. Begrijpelijk dat je deze vraag stelt. Ik zie dat je inderdaad twee klantnummers hebt. Dit al sinds 2006 😉 Je krijgt ook alle afgelopen jaren een aparte afrekening voor stroom en gas. Als ik opdracht geef de klantnummers samen te voegen zal één van de klantnummers daarmee definitief worden gesloten. Dit betekent voor jou dat er een eindnota wordt opgemaakt voor het product elektra. De keuze om het klantnummer van elektra levering te sluiten heeft te maken met de afrekendatum welke net geweest is (de jaarnota) en omdat elektra lagere tarief- en vastenkosten met zich meebrengt.

Als de klantnummers zijn samengesmolten tot één kun je beide producten tegelijk inzien binnen je Mijn Eneco account en ontvang je ieder jaar een jaarnota waarop beide producten tegelijk worden afgerekend.

Uiteraard zet ik dit pas in werking wanneer jij toestemming geeft. Laat je nog even weten of je dit wenst?

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen