Toon v2 | Eneco Community
beantwoord

Toon v2

• 1 november 2019
  • 2 reacties
  • 121 Bekeken

Momenteel heb ik een Engie contract met Toon v1 via abonnement Eneco. Klopt het inderdaad dat ik een Toon v2 gratis kan bestellen middels een 4-jarig contract? Is het daarnaast ook mogelijk dat Toon v2 opgestuurd wordt in plaats van installatie via bedrijf, aangezien ik momenteel al een Toon v1 heb, kan ik deze zelf vervangen?

icon

Beste antwoord door Urgel 2 november 2019, 12:51

Goedemorgen@Gerry Meijers en welkom op de community:grin:

Ontzettend leuk dat je geïnteresseerd bent in Toon 2 en @Brandje geeft je hier al het juiste antwoord op je vraag.

Daarvoor kan je beter bellen met de klantenservice. Tel ☎️ +31888955959

En idd meestal zijn er vaak aanbiedingen bij een meerjarig contract en dan een gratis Toon2®️
Maar dat kan volgens mij alleen als een monteur Toon2 aansluit. 
Wil je dat zelf doen dan zal je toch in onderhandeling moeten gaan. 

Ik voeg hier graag aan toe dat het onderhandelen over de installatie niet mogelijk is. Dit heeft te maken met de garantie en dient daarom uitgevoerd te worden door een erkend Toon monteur.

Groet. Urgel 

Bekijk origineel

2 Reacties

En idd meestal zijn er vaak aanbiedingen bij een meerjarig contract en dan een gratis Toon2®️

Reputatie 7
Badge +2

Goedemorgen@Gerry Meijers en welkom op de community:grin:

Ontzettend leuk dat je geïnteresseerd bent in Toon 2 en @Brandje geeft je hier al het juiste antwoord op je vraag.

Ik voeg hier graag aan toe dat het onderhandelen over de installatie niet mogelijk is. Dit heeft te maken met de garantie en dient daarom uitgevoerd te worden door een erkend Toon monteur.

Groet. Urgel 

Reageer