Toon en levering op nieuwe adres | Eneco Community

Toon en levering op nieuwe adres

  • 17 maart 2018
  • 1 reactie
  • 193 Bekeken

Op 23 kom ik op mijn nieuwe adres (tekst verwijderd door moderator) op op 3 april verlaat ik mijn huidige adres. Levering gas en stroom bvk zsm. TOON BLIJFT ACHTER OP OUDE ADRES (tekst verwijderd door moderator). Kan een nieuwe Toon geïnstalleerd worden?

1 Reactie

Reputatie 5
Badge +5
Hoi @Adrine van der Put

Welkom op het Eneco forum! Omwille van jouw privacy heb ik de adresgegevens verwijderd uit je bericht.

Ik lees terug in de contacthistorie dat je in januari van dit jaar al een afmelding hebt doorgegeven aan ons. maar nog niet bekend hebt gemaakt dat we ook mee mogen verhuizen contractueel gezien. Dat betekent dat het contract enkel wordt beëindigt op 3 april. Wens je toch dat wij meeverhuizen? Dan adviseer ik je telefonisch contact op te nemen met onze verkoopafdeling op het telefoonnummer 088 - 8 955 955 (je betaalt je gebruikelijke belkosten).

Toon kan worden aangeboden op jouw nieuwe adres. Mits de woning ook geschikt is voor plaatsing. De mogelijkheden kun je telefonisch bespreken. Gaat dat lukken? :)

Groet, Erica

Reageer