Toon activatiecode niet ontvangen | Eneco Community
beantwoord

Toon activatiecode niet ontvangen

Ik heb 2 dagen geleden een abonnement op toon afgesloten,ik heb echter nog geen activatie code ontvangen
icon

Beste antwoord door Brandje 17 augustus 2018, 12:25

Heb je toen je een abo telefonisch nam dat gemeld, want meestal dient een 2e hands Toon®️ eerst bij Eneco van de oude eigenaar ontkoppeld te worden.
Dan pas kan je Toon®️ een fabrieksherstel geven en dan wordt om die code gevraagd die Eneco je verstrekt na die ontkoppeling.

Bekijk origineel

19 Reacties

Voor Toon®️ abo heb je geen activatiecode nodig.
Dat zijn 2 verschillende zaken.
Heb je een Toon®️ 2e hands aangeschaft?
Ja 2de hands
Heb je toen je een abo telefonisch nam dat gemeld, want meestal dient een 2e hands Toon®️ eerst bij Eneco van de oude eigenaar ontkoppeld te worden.
Dan pas kan je Toon®️ een fabrieksherstel geven en dan wordt om die code gevraagd die Eneco je verstrekt na die ontkoppeling.
Ja dit is gemeld, wat moet ik nu doen ?
B.heijmen wrote:

Ja dit is gemeld, wat moet ik nu doen ?

Dan zou je ze kunnen bellen! 088 895 59 59
Is de ontkoppeling ook genoemd?

Een moderator kan in principe geen activatiecode verstrekken.
Heb al gebeld , ontkoppelen hebben ze het niet over gehad
? En nu
Zoals ik zei: weer even bellen.............
Reputatie 7
Badge +4
Dag @B.heijmen,

Je kan mij ook een privébericht sturen met de displaycode van Toon (deze vind je achterop het scherm en begint met eneco-001), zodat ik Toon kan loskoppelen van de vorige eigenaar voor je. De activatiecode ontvang je nog per e-mail. Zodra je deze hebt ontvangen kan je het fabrieksherstel starten waarin hier vanzelf om wordt gevraagd.

@Brandje Wij kunnen ook bij de activatiecode hoor! ;-)

Groet, Denise
Hoi @DeniseMR,

Dat had ik begrepen, maar hier was het in samenhang met het loskoppelen.
En dat laatste, heb ik begrepen, zouden jullie niet kunnen.
Of speelt dat alleen in het weekend?
Ik heb nog steeds geen activatie code ontvangen , zou graag mijntoon willen gebruiken
Reputatie 5
Badge +3
B.heijmen wrote:

Ik heb nog steeds geen activatie code ontvangen , zou graag mijntoon willen gebruiken

Goedemiddag @B. heijmen,

Ik kan mij goed voorstellen dat je aan de slag wilt met Toon. Ik zie dat we heel druk bezig zijn om dit zo snel mogelijk voor je in orde te maken. Ik stuur voor de zekerheid nog een reminder naar de verantwoordelijke afdeling.

Groet, Audrey
Hoelang duurt dit normaalgesproken ?
Reputatie 5
Badge +3
@B.heijmen,

Normaal gesproken ontvang je de code binnen 24 uur. Omdat er nu iets anders aan de hand is, zijn mijn collega's druk voor je in de weer om de code nu alsnog voor je beschikbaar te krijgen. Dit naar aanleiding van jouw bericht op dit forum en ook telefonisch contact met mijn collega's van Toon Support de voorbije dagen. Zodra de code alsnog deelbaar wordt, zullen mijn collega's je daarvan direct op de hoogte brengen, telefonisch of per e-mail.
En nog steeds niks ? ?

Is er een mogelijkheid om de stap waar je de activatie code moet invoeren over te slaan ,zodat ik in ieder geval mijn dagelijkse verbruik weer kan inzien ?
Helaas niet.
Het heet niet voor niets activatie-code
Ok het duurt nu wel erg lang, het scherm van toon staat nu constant aan ,kan ik dit uitzetten ?
Uiteraard, want dat is zonde van het stroomverbruik.

Reageer

Cookiebeleid

Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

Accepteren Cookie instellingen