Termijnbedrag verhoogd? | Eneco Community
beantwoord

Termijnbedrag verhoogd?

• 19 maart 2019
  • 1 reactie
  • 143 Bekeken

Ik heb een bevestiging ontvangen op 12 februari wegens aanpassing maantarief. De startdatum is 7 maart. Het afgesproken vasttarief voor 1 jaar is vastgelegd voor € 176,-- per maand. Annulering of herroeping is niet door mij gedaan, dus ga ik ervan uit dat dit akkoord is.
Nu ontvang ik een brief d.d. 13 maart met een termijnbedrag van € 186, per maand.
Waat is het fout gegaan?
icon

Beste antwoord door DeniseMR 21 maart 2019, 14:37

Dag @A. Wyers,

Welkom op de Eneco Community!

Vorige maand heb je de jaarnota ontvangen. Hierin wordt ten alle tijden een nieuw termijnbedrag vastgesteld op basis van het afgelopen jaarverbruik. In jouw geval is het termijnbedrag aangepast naar €186.

Je bent niet verplicht dit aan te houden. Het termijnbedrag kan je gedurende het jaar zelf wijzigen via Mijn Eneco. Houd er alleen wel rekening mee dat een verlaging eventueel tot een bijbetaling op de jaarnota kan leiden.

Groet, Denise
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +5
Dag @A. Wyers,

Welkom op de Eneco Community!

Vorige maand heb je de jaarnota ontvangen. Hierin wordt ten alle tijden een nieuw termijnbedrag vastgesteld op basis van het afgelopen jaarverbruik. In jouw geval is het termijnbedrag aangepast naar €186.

Je bent niet verplicht dit aan te houden. Het termijnbedrag kan je gedurende het jaar zelf wijzigen via Mijn Eneco. Houd er alleen wel rekening mee dat een verlaging eventueel tot een bijbetaling op de jaarnota kan leiden.

Groet, Denise

Reageer