Telefonisch aanbod | Eneco Community
vraag

Telefonisch aanbod

• 22 juni 2013
  • 6 reacties
  • 943 Bekeken

• Doet lekker mee (level 6)
  • 5 reacties
Vandaag werd ik voor de zoveelste keer gebeld door Eneco.
Omdat ik een trouwe klant ben, willen ze mij graag een aanbieding doen.
Dus niet alleen de nieuwe klanten laten profiteren van lagere energie tarieven.
Maar ook de oude trouwe vaste klanten, hij moet dan wel 3 jaar vast tarief nemen.
Eneco als u iets voor uw oude trouwe klanten wil doen, geef dan gewoon een lager tarief zonder een een of ander abonnement aan te smeren.
Aan het einde van het liedje ben ik toch meer geld kwijt, er word helemaal niets weggegeven in het leven.
Dit zei ik dus ook tegen de vrouw aan de telefoon waarna ze de telefoon er op gooide.
Schijnbaar moet vriendelijkheid ook geld opleveren.

6 Reacties

Reputatie 4
Badge

Dit zei ik dus ook tegen de vrouw aan de telefoon waarna ze de telefoon er op gooide.
Schijnbaar moet vriendelijkheid ook geld opleveren.
Hier sta ik wel even van te kijken. De vrouw zei helemaal niets meer?
Nee de verbinding werd ineens verbroken.
Reputatie 4
Badge +1
@Mok,

Bedankt voor het delen van je ervaring en mening rondom het aanbod dat we je telefonisch hebben gedaan. Graag stel ik voorop dat het niet de bedoeling is dat de verbinding tijdens hebt gesproken wordt verbroken. Hier bied ik je dan ook onze excuses voor aan.

We hebben verschillende aanbiedingen en verschillende contractvormen. Op deze manier doen we ons best, dat er altijd een contract is die aansluit bij de behoeftes en verwachtingen van onze klanten. Uit jouw reactie begrijp dat ik dat je geen behoefte hebt aan een contract met een vaste looptijd. Ik stel voor dat we opnieuw telefonisch contact met je opnemen, om de verschillende mogelijkheden met je te bespreken. Vind je dat goed?

Groet,
Mike, Eneco
Reputatie 3
Badge
@mike, even ander vraagje betreffende verhaal van de topicstarter. zelf merk ik ook regelmatig dat een telefoon zomaar opehangen wordt... dit kan niet altijd storing zijn. kan in zo'n geval niet opgenomen worden in de protocollen dat een klant teruggebeld wordt. we laten dan in het midden of het echt storing is of een medewerker die er geen zin in heeft.

Ik denk dat je veel bereikt als je ophangt als alle vragen voor een klant de lucht uit zijn.
Reputatie 4
Badge +1
@Jeroen Goed punt! Het is op dit moment al de bedoeling, wanneer de verbinding plots wordt verbroken, dat er wordt teruggebeld. Het kan natuurlijk gebeuren dat de verbinding per ongeluk wordt verbroken. Het is dan natuurlijk wel gepast en netjes om nog even terug te bellen. Dit hoort dus al te gebeuren!

Groet,
Mike
@Mike,

Dank je wel voor de reactie.
Dat heb je goed opgemerkt dat ik niet op een contract met vaste looptijd zit te wachten.
Vind het zelfs een beetje een raar idee.
Ik kan er iets bij voorstellen dat het aan nieuwe klanten aan geboden word.
Ik ben al vanaf het begin klant en nog nooit overgestapt, daarvoor kan er best een goed energie tarief aangeboden worden
zonder vaste looptijd.

Reageer