stroomstoring vanaf 11.25 uur in Strijen | Eneco Community
beantwoord

stroomstoring vanaf 11.25 uur in Strijen

• 3 november 2013
  • 30 reacties
  • 1735 Bekeken

Reputatie 3
Badge +2
  • In een stroomversnelling (level 14)
  • 678 reacties
Stedin geeft aan dat monteurs bezig zijn om de storing te herstellen.
Oorzaak was nog niet bekend.
Tijdsduur gaf men 2 tot 3 uur aan.
Schiet op! Anders mis ik mijn F1 race om 14.00 uur.

Stansat
icon

Beste antwoord door Brandje 3 november 2013, 13:33

De storing wordt keurig gemeld op:

http://www.rijnmond.nl/nieuws/03-11-2013/stroomstoring-strijen

Volgens Stedin is er nog geen oplossing!
Bekijk origineel

30 Reacties

Tja zo kan je zien hoe afhankelijk we zijn van stroom, want ook je CV valt uit en nu valt het qua koude nog wel mee.
Je zit zeker mobiel online?
Want je vaste internet moet er ook uitliggen, toch.................
Reputatie 3
Badge +2
Correct,

Lees helemaal niks op de sitte van Eneco en ook niet op die van Stedin.
Ik heb 0800-9009 gebeld.
Landelijk storingsnummer,
Als er iemand meer bijzonderheden heeft, hou ik me aanbevolen.
Schiet op Stedin! Over minder dan een uur de race....

Stansat
De storing wordt keurig gemeld op:

http://www.rijnmond.nl/nieuws/03-11-2013/stroomstoring-strijen

Volgens Stedin is er nog geen oplossing!
Reputatie 4
Badge
Het schijnt opgelost te zijn?

https://twitter.com/Strijen_info
Hoi Stan,

Het schijnt dat ze je gebed verhoord hebben.
Prettige race vanmiddag!
Reputatie 4
Badge
Oorzaak was een kabelbreuk
Maar net op tijd, je kan de  F1 race zien 🙂
Reputatie 3
Badge +2
Toppie.... net op tijd indeed:D
Zoals ik al zei Stan: je gebed is verhoord. 
Prettige race; je lijkt m'n zoon wel, die is er helemaal mesjogge van!
Reputatie 4
Badge
Je valt weer in de herhaling, en dat alleen maar om weer bovenaan te komen. En dan andere de schuld geven 😕
Het was al de derde keer in korte tijd trouwens.
Ik kom ook uit Strijen 🙂
Reputatie 3
Badge +2
Hi marc,

Ik begreep dat gisteren de ooievaarstraat/bosstraat als laatste weer aangesloten zijn.
Ik had in over de keen gelukkig 13.30 weer precies op tijd stroom voor de race.
Ik heb niet echt 3 keer stroomstoring gehad, gisteren de eerste keer sinds lange tijd, ik vermoed dat het per wijk verschilt, maar als het zo frequent gebeurt in Strijen dan wordt het tijd dat Stedin eens achter zijn oor krabt want dat lijkt me niet normaal.

Enne Stedin waar blijft mijn compensatie t.a.v. niet stroom terug kunnen leveren aan het net van mijn zonnepanelen?
Gelukkig was die 2 uur misschien maar een halve kW want het was aardig bewolkt, maar toch....

Groet,

Stansat🆒
We hebben er dit jaar al aardig wat gehad voor zo'n klein dorpje als dit. Iedereen weet dat er op sommige punten iets goed mis is met de bedrading hier onder de grond in Strijen. Ik denk alleen dat er eerst wat lang en groots moet gebeuren en dat er dan eens wat actie ondernomen wordt. Je krijgt overigens toch pas wat na 4 uur?

Grote storingen dit jaar:
november = Bosweg / Ooievaarstraat
oktober = Kerkstraat / Handelsstraat
mei = Schelpweg / Steenplaats
feb = Waleweg
Als ik in Strijen woonde ging ik mooi een aggreagaat kopen!:p
Als ik in Strijen woonde ging ik mooi een aggreagaat kopen!:p

dikke lol :D
Precies! En als meerdere dat doen heb je niet zo'n last van de herrie die die dingen maken.
Wij als camperaars verfoeien het..............
Reputatie 4
Badge
Ik denk dat ik er maar een paar gaat inslaan, en dan bij een grote storing daar voor een goed prijsje gaat verkopen 😉
Reputatie 7
Badge +7
Jongens/meisjes heb je al eens geluisterd ,
als de stroom uitvalt heerlijk wat een rust , geen gezoem gebrom of andere aan elektronica gerelateerde geluiden.
geniet er van .
zolang duurd een stroom onderbreking niet over het algemeen.
Jongens/meisjes heb je al eens geluisterd ,
als de stroom uitvalt heerlijk wat een rust , geen gezoem gebrom of andere aan elektronica gerelateerde geluiden.
geniet er van .
zolang duurd een stroom onderbreking niet over het algemeen.

Dat is wel een heel positieve benadering ;)
Als te lang duurt dan wordt het dwijlen en je eten uit de vriezer en koelkast wegmikken.
Reputatie 4
Badge
Zo lang je de deuren van je vriezer dicht laat, kan het wel een paar uur mee. En meestal duurt een stroom storing niet zo lang.
Reputatie 3
Badge +2
Hi,

Gelukkig was het maar 2 uurtjes maar het komt vaak op een ongelegen moment.
De F1 race om 14.00 uur en ik was de maandelijkse rekening aan het opmaken als freelancer en kon daarmee opnieuw beginnen want ineens ging mijn computer uit.
Bedankt, 2 uur werk extra, en ik heb daar toch al een p....hekel aan.

Dus inderdaad het is door mijn hoofd geschoten een aggregaat om de basics aan de praat te houden, bijvoorbeeld de pomp en electronics van mijn cv want het zal gebeuren met min 5, dan ga je toch iemand opzoeken met een open haard in de buurt toch, tenminste als het te lang gaat duren.

Ik geloof dat wij ons gelukkig mogen prijzen in Nederland want op Kos valt regelmatig de stroom uit en er zijn onstabiele landen waar het normaal is 3 of 4 keer per maand.

Ik laat dat aggregaat toch maar even zitten denk ik.....

Stansat🆒
Jazeker 2 uurtjes is te overzien, maar zoals eerder genoemd komen koelkast en diepvriezer vaak in het geding en dan gaat het geld kosten.
Laat je de deuren van de koeling./vriezer dicht red je het wel een uurtje of 4/5.
Reputatie 3
Badge +2
Mij niet Ton,

Centraal Beheer vergoed de schade in hun inboedelverzekering!
En langer dan 4 uur gaat ook Stedin vergoeden.
Weet je nog die Apachi helikopter die tegen de hoogspanningskabels vloog?
Mensen hebben toen ook een vergoeding gehad.

Nou ja liever niet dus, alleen jammer dat ik wel stroom had op mijn dak wat ik bij een storing niet kan gebruiken.
Accu opslag is me te kostbaar en niet rendabel.

Stansat🆒
Ja zeker ken ik dat Apachi verhaal; die militatiren hebben volgens mij ook een douw gekregen.
Dat van die 4 uur wist ik eigenlijk niet; ik kan de tijd niet heugen dat wij hier stroomstoring hebben gehad.
Jij gaf nooit antwoord hoe je toch kon internetten?
Ik denk dat ik het wel weet, via de GSM zeker?
Reputatie 3
Badge +2
Yes,

Ik maak van mijn telefoon even een hotspot met thetering en kon gewoon verder internetten met mijn tablet.
Dat internetten op de telefoon is een ramp, ik ben 60 en heb een bril nodig dus dat gepriegel zelfs op een S3 vind ik helemaal niks.
En ik heb 1 gb per maand waar ik bij lange na niet aan toe kom, misschien 100 mb om wat mailtjes te lezen....met bril!

Stansat🆒
Heel goed; ik vermoedde het wel!
Dat doe ik ook al jaren via de iPhone; vroeger uiteraard via jailbreak en met name in de camper.

Ik internet via de iPhone eigenlijk erg veel; ik zet juist m'n bril af en dan gaat het perfect.
Sommige site's via tapatalk, want dat is een makkie. Helaas wil Eneco daar niet aan. Een gemiste kans!!

Reageer