beantwoord

Stroom ontbreek in termijnbedrag en productgegevens


goedendag,

ik ben een nieuwe klant. Echter kreeg ik vandaag een mail met mijn termijnbedrag. Hierin staat alleen gas en geen stroom. Ook bij mijn productgegevens in de app zie ik alleen gas staan. Ik heb wel een wind en gas contract afgesloten.
Klopt het dat er voor stroom een apart termijnbedrag komt?

groet
silvia
icon

Beste antwoord door DeniseMR 10 november 2018, 16:25

Dag @Silvia3120,

Welkom op de Eneco Community!

Het in kaart brengen van de levering van jouw stroom heeft wat vertraging opgelopen, maar we proberen dit zo snel mogelijk af te ronden. Onze excuses voor de verwarring, het voorschot voor je stroomverbruik wordt zo snel mogelijk toegevoegd. Hier komt dus geen apart termijnbedrag voor.

Groet, Denise

Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +4
Dag @Silvia3120,

Welkom op de Eneco Community!

Het in kaart brengen van de levering van jouw stroom heeft wat vertraging opgelopen, maar we proberen dit zo snel mogelijk af te ronden. Onze excuses voor de verwarring, het voorschot voor je stroomverbruik wordt zo snel mogelijk toegevoegd. Hier komt dus geen apart termijnbedrag voor.

Groet, Denise

Reageer

    Cookiebeleid

    Wij gebruiken cookies om uw bezoekers ervaring te verbeteren en te personaliseren. Ga je akkoord, of ga je door op de website dan ga je akkoord met ons cookiebeleid. Meer informatie.

    Accepteren Cookie instellingen