Stroom ontbreek in termijnbedrag en productgegevens | Eneco Community
beantwoord

Stroom ontbreek in termijnbedrag en productgegevens

  • 9 november 2018
  • 1 reactie
  • 115 Bekeken

goedendag,

ik ben een nieuwe klant. Echter kreeg ik vandaag een mail met mijn termijnbedrag. Hierin staat alleen gas en geen stroom. Ook bij mijn productgegevens in de app zie ik alleen gas staan. Ik heb wel een wind en gas contract afgesloten.
Klopt het dat er voor stroom een apart termijnbedrag komt?

groet
silvia
icon

Beste antwoord door DeniseMR 10 november 2018, 16:25

Dag @Silvia3120,

Welkom op de Eneco Community!

Het in kaart brengen van de levering van jouw stroom heeft wat vertraging opgelopen, maar we proberen dit zo snel mogelijk af te ronden. Onze excuses voor de verwarring, het voorschot voor je stroomverbruik wordt zo snel mogelijk toegevoegd. Hier komt dus geen apart termijnbedrag voor.

Groet, Denise
Bekijk origineel

1 Reactie

Reputatie 7
Badge +5
Dag @Silvia3120,

Welkom op de Eneco Community!

Het in kaart brengen van de levering van jouw stroom heeft wat vertraging opgelopen, maar we proberen dit zo snel mogelijk af te ronden. Onze excuses voor de verwarring, het voorschot voor je stroomverbruik wordt zo snel mogelijk toegevoegd. Hier komt dus geen apart termijnbedrag voor.

Groet, Denise

Reageer