Stopzetten service abbonement CV-ketel | Eneco Community
beantwoord

Stopzetten service abbonement CV-ketel

• 13 december 2013
  • 6 reacties
  • 832 Bekeken

Goedemiddag,
ik probeer mijn service abbonement op onze CV-ketel stop te zetten maar dat blijkt nog niet zo makkelijk.
Ik heb al enige tijd geleden gebeld met tempus/Delga en die melden mij dat een email voldoende was. Ik heb vervolgens een email gestuurd naar info@enecoinstallatiebedrijven.nl met het verzoek om mijn service abbonement stop te zetten echter zonder resultaat! Vervolgens heb ik nog gebeld met eneco installatie bedrijven en dat is helemaal drama. Elke keer super lang in de wacht en als je aan de beurt bent wordt gewoon de verbinding verbroken. Niet echt klant vriendelijk. Uit het forum blijkt dat ik niet de enige ben met deze klachten. Ik hoop dat ik hier wel klantvriendelijk en naar behoren geholpen wordt. Groetjes een wanhopige eneco klant
icon

Beste antwoord door Kelly 17 december 2013, 16:33

Hallo raheier,

Welkom op het forum. Vervelend dat het je zoveel moeite kost om een service abonnement bij het installatiebedrijf stop te zetten. Dat zou niet zo moeizaam moeten verlopen. Excuses voor het ongemak!

Ik heb je klacht doorgestuurd naar het installatiebedrijf. De ervaring leert dat zij binnen 2 werkdagen contact met je opnemen hierover.

Mocht dit onverhoopt niet zo zijn, laat het dan gerust even weten.

Groet, Kelly
Bekijk origineel

6 Reacties

Hoi raheier,

Maar hier worden alleen zaken gedaan betreffende Eneco.
Met wie heb je nu een service abonnement afgesloten?
Ik denk Tempus, dan zal je je toch tot hun moeten wenden.......................
Goedemiddag Ton,
ons service abbonement loopt via Eneco Installatiebedrijven (voorheen Tempus). http://www.tempus.nl/Pages/Default.aspx
Bij Tempus krijg ik geen gehoor, ik zou het op prijs stellen als er door Eneco contact gezocht wordt immers Tempus valt nu onder Eneco installatie bedrijven. Dit is bij het vorige topic van een andere klant ook gebeurd door Kelly.
https://forum.eneco.nl/servicevragen-90/service-abonnement-opzeggen-installatiebedrijf-5550/
Ik hoor graag van je.

Met vriendelijke groet,

Richard
Hoi Richard,

Ik ben geen moderator, maar slechts een forumlid. 
Het is nu weekend dus een moderator zal pas maandag weer kunnen reageren. 
Wacht daar even op en stuur anders Kelly even een pb'tje als er maandag vergeten wordt te reageren. 
Hoi Ton,

helder en bedankt voor je toelichting ;-)
Ik wacht maandag even af en mocht maandag vergeten worden dan neem ik even contact op met Kelly. 

Mvg,
Richard
Hoi Richard,

Graag gedaan. 
Komt echt goed.!
Reputatie 5
Badge +3
Hallo raheier,

Welkom op het forum. Vervelend dat het je zoveel moeite kost om een service abonnement bij het installatiebedrijf stop te zetten. Dat zou niet zo moeizaam moeten verlopen. Excuses voor het ongemak!

Ik heb je klacht doorgestuurd naar het installatiebedrijf. De ervaring leert dat zij binnen 2 werkdagen contact met je opnemen hierover.

Mocht dit onverhoopt niet zo zijn, laat het dan gerust even weten.

Groet, Kelly

Reageer