Stopzetten onderhoudscontract C.V. ketel | Eneco Community
vraag

Stopzetten onderhoudscontract C.V. ketel

• 30 juli 2013
  • 4 reacties
  • 1206 Bekeken

Goedemiddag,
Ook ik probeer sinds December 2012 mijn contract op te zeggen en ik begrijp dat nogal lastig kan zijn.
Ik heb gebeld en kreeg te horen dat ik garantie via de fabriek heb en dus het contract niet nodig heb, de medewerker zal dit gelijk verwerken.
Na nog een aantal keren bellen en emailen zonder enig tegen bericht krijg ik sinds kort weer brieven (3x) voor een nieuwe afspraak voor de cv ketel, ik dacht dat me contract was stopgezet wat dus niet zo blijkt te zijn na 7 maanden (ook stom van mij om dit niet te checken).
Ik zou graag alsnog van dit contract af willen en daarvan een schriftelijke bevestiging krijgen.Sinds ik samenwoon (23 jaar) zijn we al bij Eneco altijd netjes betaald nooit problemen, ik mag dan verwachten dat zoiets simpels stopzetten toch een fluitje van een cent moet zijn. Ik heb al veel tijd en kosten gestoken in het bellen en mailen en ga ervanuit dat het nu geregeld wordt. En het mooiste zou nog zijn als de 7 maanden ook niet op mijn jaarnota verschijnen.
Vriendelijke groet,
F.Hermsen Dordrecht

4 Reacties

Reputatie 5
Badge +3
Hallo Frans Hermsen,

Welkom op het forum. Ik heb je bericht verplaatst naar het topic 'Energieproducten' omdat je vraag daar thuis hoort.

Vervelend dat het opzeggen zo moeizaam verloopt. Dat hoort natuurlijk niet zo moeilijk te gaan. Excuses daarvoor. Ik stuur je bericht rechtstreeks door naar het installatiebedrijf met het verzoek hierop te reageren. Zodra ik een terugkoppeling ontvangen heb, stel ik je daarvan op de hoogte!

Groet, Kelly
Dank je Kelly.
Beste Kelly,
Ik heb zojuist een mail ontvangen dat het contract per 1-12-2012 stopgezet is, daar ben ik echt blij mee!
Top en bedankt Eneco als de garantie voorbij is bel ik weer!
groet, Frans Hermsen
Reputatie 5
Badge +3
Bedankt dat je het nog even hebt laten weten Frans. Heel fijn dat het alsnog opgelost is!

Groet, Kelly

Reageer